Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke_K schreef:Wij krijgen 4 kopjes koffie per dag van de baas, verder is alles voor eigen rekening.
OoappeloO schreef:Wat een zuinigheid bij sommige bedrijven zegKom ik aanzetten met een bedrijfsuitje van 2 dagen weg, naar Winterwonderland en overnachten in het NH hotel. Kosten per persoon: €130,- en iedereen mag zn partner meenemen. In totaal werken er 60 mensen, dus kosten totaal: €15600,-
daaf4ever schreef:OoappeloO schreef:Wat een zuinigheid bij sommige bedrijven zegKom ik aanzetten met een bedrijfsuitje van 2 dagen weg, naar Winterwonderland en overnachten in het NH hotel. Kosten per persoon: €130,- en iedereen mag zn partner meenemen. In totaal werken er 60 mensen, dus kosten totaal: €15600,-
Dat heeft niet zoveel met zuinigheid te maken denk ik. Als je nou gewoon een wat kleiner bedrijf hebt met niet zulke hoge omzetten en weet ik veel wat en weinig personeel.
Of misschien zijn sommige bedrijven waar Bokkers werken pas net begonnen en hebben ze 'het nog niet zo breed'. Hier moeten we het ook doen met 35 eur pp voor een bedrijfsuitje.