Nu af en toe.
Ik waarschuw je vast want ik ben ook wel 5 kilo aangekomen sinds ik daar werk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik waarschuw je vast want ik ben ook wel 5 kilo aangekomen sinds ik daar werk.
Eigenlijk helemaal noet goed voor mij haha.. al dat eten
Pasamba schreef:Bij ons is het nu zo dat als je iets neemt boven de 4,10 dan pas krijg je de helft korting. Daaronder moet je de volle mik betalen.
Echt belachelijk, eerst was dat niet zo. Dus als ik nu een broodje wil ofzo, dan moet ik eigenlijk meteen meer bestellen anders heb ik geen korting en dat is weer zonde haha.
Pasamba schreef:Bij ons is het nu zo dat als je iets neemt boven de 4,10 dan pas krijg je de helft korting. Daaronder moet je de volle mik betalen.
Echt belachelijk, eerst was dat niet zo. Dus als ik nu een broodje wil ofzo, dan moet ik eigenlijk meteen meer bestellen anders heb ik geen korting en dat is weer zonde haha.
moonfish13 schreef:Pasamba schreef:Bij ons is het nu zo dat als je iets neemt boven de 4,10 dan pas krijg je de helft korting. Daaronder moet je de volle mik betalen.
Die is genaaid!![]()
Verdienen ze nog wat ook aan hun personeel.
Ja erg goed voor de lijn zal het ook niet zijn denk ik, al ben ik totaal verslaafd aan Mc flurry's.

Ben ik ook aan verslaafd.
Pasamba schreef:Oh mc flurry ja.Ben ik ook aan verslaafd.
Vooral rolo. Het leuke is dat je het gewoon zelf mag klaarmaken voor jezelf, = dubbele portie.

Pasamba schreef:Nee nu hebben ze de kipsate.
KiWiKo schreef:ik vind die big tasty ook echt bizar lekker
Ashley__ schreef:Ja, dacht ik al. Is die ook lekker??
Pasamba schreef:Ik krijg honger van dit topic haha.
nouja, honger... trek in de Mac 
Hallo bestel dan geen special. Pasamba schreef:Haha, dat is ook super irritant, mensen die specials bestellen.
En dan zeg je dat het nog klaar gemaakt moet worden en dat het dus nog even duurt, dan worden die klanten soms zelfs boos.Hallo bestel dan geen special.
omg.. das niks voor mij!