Natasja91 schreef:Ehm.. Steeff2, wat is dat voor een rare reactie hierboven..?
Jij opent een topic, dat kun je positieve en negatieve reacties vinden. Als mensen zeggen dat het onredelijk is dat je meer loon wilt met jouw leeftijd is dat geen reden om zo .. vaag.. te reageren.
naja klopt, heb je gelijk ik, mn excuses
Ik vind als ik het zo eens bekijk dat we toch best weinig krijgen in Nederland vergeleken met België, jeetje ik zal daar echt wel willen werken, je verdient gewoon het dubbele. Ik had trouwens ook toen ik hoorde wat ik verdiende echt zoiets van, voor dit kan ik beter in mijn bed blijven liggen, of kan ik beter nog gaan oppassen dan krijg ik nog veel meer.
Heb een nieuw oppas adresje met een tweeling van 11 jaar, hebben een ponytje, en daar verdien ik 6 euro per uur bij. Laatst van 4 tot 1 ofzo op moeten passen en heb 50 euro gekregen. Echt zo lekker. En dan hoef ik alleen maar of een hele avond op de bank te hangen, of met de kids naar de manege en helpen met hun paardje wat ik natuurlijk helemaal geweldig vind. Hier moet ik nu zo'n 2 keer per week oppassen, dus mijn scooter heb ik al bijna bij elkaar.