Nayomie schreef:Resistance schreef:Niet doen! Gewoon hard leren, met zo'n instelling kom je nergens, de rest van je leven ook niet. het klinkt hard, maar het is nou eenmaal zo. Doe er wat aan.
Ik zie mijn resultaten. Heb verdorie een hele samenvatting gemaakt. Uren aan gezeten. Vervolgens 3 oefenexamens gemaakt en nog niet mijn benodigde punten gehaald. Nederlands is niet genoeg. Duits is een 3 of 4. Dus beetje realisme zou fijn zijn
Heel vervelend dat je zo'n slecht gevoel erover hebt, maar die cijfers die je opnoemt zijn cijfers waarvan je denkt dat je ze krijgt. Je hebt ze zelf nagekeken, maar dit hoeft niet alles te betekenen.
Ik heb een vriendin die vorig jaar examen deed. Ze keek ze ook iedere keer na en kwam vaak ook uit op een 4 of lager. Ze was er dus ook heel bang voor dat ze zou zakken. Toch is ze gewoon geslaagd en zelfs in een keer zonder herkansing!
Wat ik wil zeggen is dat het echt nog alle kanten op kan gaan. Houd de moed nog even en leer nog even een weekje heel hard. Je kunt het in ieder geval proberen. Zak je dan alsnog, heb je wrl je best gedaan. Stop je er nu mee krijg je er misschien later wel spijt van. Je hebt niets te verliezen.