Goedenacht! 1/2 hier. Afgelopen week een nieuwe cliënt gekomen die de hele dag en nacht de boel afbreekt door roepen en schelden, niet te corrigeren. Ligt nu voor het eerst sinds een week in haar bed, hopelijk houd ze dat even vol...
Nog 1 uurtje Dan lekker na mijn bedje, daar liggen 3 dekbedden en een dubbele fleecedeken op En heel charmant, ik doe sokken aan Anders wordt het tot 10 uur wakker liggen, nu kan ik tenminste gelijk warm gaan
Sinds 1 januari draai ik alleen nog maar nachtdiensten, ik kom dus graag mee kletsen!
Ik vind 200 pagina's iets teveel om terug te zoeken, maar ik ben vooral heel benieuwd hoe jullie slaapritme is, en dan vooral voor de eerste nacht en na de laatste nacht, daar ben ik nog een beetje zoekend in .
Voor de eerste nacht sta ik in de ochtend optijd op (dat is voor mij rond 9.00 uur) zorgen dat ik de hele dag actief ben en ga dan van 18.00 tot 22.00 uur even slapen.
Laatste nacht is slapen van 8.00 tot 13/14.00 uur, daarna weer actief zijn zodat ik in de avond rond 24u weer kan gaan slapen.
Duidelijk, 's avonds slapen voor de eerste en 's morgens kort slapen na de laatste. Ik ga eens kijken of mij dat lukt! Ik ga straks de eerste in, dus nu te laat, maar na de laatste kan ik iig proberen.
Mijn voorlaatste nacht op mijn huidige job. Ik ben echt aan het aftellen.
xMayo
Geplaatst: 19-01-17 01:34
tante trien, ik probeer hetzelfde aan te houden als wat lisol zegt. Ik kan alleen maar tot half 10 slapen in de avond. Helaas is mijn lichaam zó aan het dagritme gewend dat ik onmogelijk slaap overdag. Hoeveel nachten ik ook heb, ik slaap standaard van 8 tot max. half 11 's morgens.
Ik heb een iets ander slaapritme voor de eerste nacht: de avond ervoor lekker lang wakker blijven, en dan in bed liggen tot 11-12u, en dan gewoon doordoen naar de nacht.
Ik ga van Laborant in een ziekenhuis naar een laborant in de Industrie, complete joswitch maar ik heb er wel zin in! De eerste 6 maanden alleen maar dagdienst, daarna terug volcontinu shiften (maar! GEEN WEEKENDEN ) (Dichter bij huis, beter betaald, minder miserie rond mijn hoofd)