Heb daar altijd positieve, nieuwsgierige reacties op gehad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hoop dat ze wo als opleiding juist als groot voordeel zien! T is een hbo leerling functie met als eis havo/vwo, maar ik weet ook dat veel bedrijven juist kiezen voor de afgestudeerde hbo'er of WO'er omdat zo'n opleiding natuurlijk duur is en als je al iemand hebt die afgestudeerd is, dan heb je al een goede indicatie of ze het niveau aankunnen (en minder snel afhaken)
Straks hoeft dat gewoon niet meer... Apart maar gaaf! 
Ik heb gister gesprek gehad, ging super. MAar twijfel toch...
hahaha het is ook zo moeilijk!
Mri schreef:Bij ons is het de week van de rare telefoontjes. Vandaag een man aan de telefoon die informatie wilde inwinnen over een vacature voor een vriendin. Zij durfde niet te bellen en hij vond hetgeen probleem om even te doen....
puur gebaseerd op zijn stem schatte ik hem een jaar of 35...
voor een pz functie was het. Als daar een sollicitatie van binnen komt gaat het em niet worden.
tip: laat NOOIT iemand anders voor je bellen! Dan kan je beter niet bellen
x_Rebecca schreef:Gefeliciteerd Lisa, super!
Irene, gesprek bij die uit Wolvega?
altijd goed ) hij heeft wel gezegd dat als ik over een half jaar nog wat zoek, ik nog eens moest bellen
Ir1ne schreef:x_Rebecca schreef:Gefeliciteerd Lisa, super!
Irene, gesprek bij die uit Wolvega?
Die uit Wolvega mocht ik voor 2e gesprek, mits ik heel heel zeker wist dat ik het wilde doen. Echter naar aanleiding van de salarisindicatie gekozen om het niet te doen. Ik wou minstens het dubbele, en weet zeker dat hij dat niet zou doen, omdat hij ook meer kandidaten had ( maar ik was favorietaltijd goed ) hij heeft wel gezegd dat als ik over een half jaar nog wat zoek, ik nog eens moest bellen
![]()
Dit was voor 1e medewerker KCC, gedeeltelijk leidinggevend, maar 32 uur en op 2 locaties. Lijkt me heel leuk maar ze hadden behoorlijk wat sollicitanten geloof ik.

want diep van binnen wil ik dit werk tot aan mijn pensioen uitvoeren 

maar was wel vreemd, kwam opeens uit de lucht vallen want werd in de wandelgang meegedeeld)