Mensen hier die filosofie willen gaan doen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit wordt dus waarschijnlijk voornamelijk zelfstandig werken zonder\met weinig lessen. Maar ik vind het waard
Je leert er erg veel van, en het is ook heel handig met andere vakken.
. Tevens moet je de theorie kunnen toepassen. Bijvoorbeeld; verschillende drogredenen kunnen toepassen in een stuk zelfgeschreven tekst.
. Als je met iemand of met de klas aan het filosoferen bent, dan zijn er natuurlijk geen foute antwoorden, mits je het serieus neemt
Maar dat de leraar je uitlacht vind ik erg onprofessioneel en kinderachtig
, niets van aantrekken.
Galileo Galilei was een natuurkundige, astronoom, wiskundige en filosoof. zelfs in de economie komt filosofie van pas, en andersom ook.
. De twijfel ging\gaat over wiskunde A of B, maar aangezien binnenhuisarchitect of richting diergeneeskunde, maar misschien ook iets in de design of moleculaire richting wil doen, heb ik daar toch wel B voor nodig.
, en wil ik plotseling nog iets anders gaan doen, dan kan dat gewoon
zelfs iets met economie zou ik kunnen gaan doen, terwijl ik dan geen economie heb. Ik kan dan omdat ik biologie erbij heb, alle studies doen behalve Latijn en Grieks
. Dan houd ik de opties lekker open, want je weet het maar nooit, die hormonen zijn onbetrouwbaar! 
zelfs voor de studie aardrijkskunde. Daarom wordt het bij ons op school ook niet meer aangeboden bij de profielen. Deetjeeuh schreef:Ik ga misschien ook filosofie doen, wel als extra vak en dus met de mogelijkheid het te laten vallen.
Gerbrich, betekent niet dat het voor iedereen zo is. Ligt er maar net aan waar je goed in bent.
Pacific schreef:Deetjeeuh schreef:Ik ga misschien ook filosofie doen, wel als extra vak en dus met de mogelijkheid het te laten vallen.
Gerbrich, betekent niet dat het voor iedereen zo is. Ligt er maar net aan waar je goed in bent.
Dat was nu precies wat ik met mijn post wilde aangeven. Jij zegt dat het heel moeilijk wordt en raadt het daarom af mochten haar hoge cijfers door te simpele toetsen komen, mijn broer vond het easy.

Lijkt mij wel leuk 
*