Heb weleens met jou in een ander topic gezeten! Ik kom uit met bio op een 6.1. En had echt heel laag gedacht.
Alleen die ene vraag vind ik parasitisme ook wel goed hoor
De ene had toch voordeel en de ander nadeel? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb weleens met jou in een ander topic gezeten!
De ene had toch voordeel en de ander nadeel? Resistance schreef:Hadden jullie ook bij 41 iets van dat de bomen dan in de lente minder last van schade hebben en dan uiteindelijk meer zaden hebben en dat de kans dat er een paar zaden tot bomen volgroeien groter is dan bij bomen die wel aangetast zijn omdat die minder zaden hebben en de kans dus groter is dat die allemaal opgegeten worden?
amado7 schreef:Haha jij bent Pernille toch?Heb weleens met jou in een ander topic gezeten!
Ik kom uit met bio op een 6.1. En had echt heel laag gedacht.
Alleen die ene vraag vind ik parasitisme ook wel goed hoorDe ene had toch voordeel en de ander nadeel?
Nayomie schreef:PeerAppel schreef:Ik ga een klacht indienen over die pinguin vraag hoor.
Welke vraag? Over dat aantal pinguins? Die vond ik echt easy
Resistance schreef:Niet doen! Gewoon hard leren, met zo'n instelling kom je nergens, de rest van je leven ook niet. het klinkt hard, maar het is nou eenmaal zo. Doe er wat aan.
. Examens die ik had geoefend gingen zwaar de mist in, maar dit examen ging veel beter
. Ik had de vraag van de pinguins zo berekend: 25% van 80000=20000. 20.000/450x9=400