Ik ben e net doorheen gegeaan met de fiets en nu (20 minuutjes late) weer maar mijn fietssloten zijn niet meer te zien alles is wit zelfs waar ze de hele tijd gestrooid hebben
joyce_eddy
Geplaatst: 08-01-17 03:05
En wie is er weer van de partij? Hier nacht 5/5 Volgende week Vrijdag ga ik er weer in!
3 van 4 Was vanmorgen glibberen en glijden toen ik na huis mocht. Lig je lekker in bed om 10 uur, kun je niet slapen, uiteindelijk rond half 2, in de tussentijd 2 dekens erbij en sokken aan, in slaap gevallen. Kreeg het niet warm Liep straks de deur uit thuis, eeeeeen ijsbaan
Ik hoef eigenlijk nooit haha, hoogstens een keer om 1 uur
joyce_eddy
Geplaatst: 08-01-17 06:49
Het verschilt enorm. Gister een bouillon gedronken en toen niet nar het toilet geweest werd om17.15 wakker... maar soms ga ik ook wel 3 keer en dan voornamelijk als ik net in bed lig de eerste keer (heel apart of ik het dan nlg te koud heb of iets anders weet ik niet)
Ik ben blij dat ik mijn laatste nacht heb. Volgend weekend ben ik weer aan de beurt met 4 nachten.. nu geen zin meer maar nog ffies doorzetten hoe is het bij jullie dan?
sabine1979
Geplaatst: 08-01-17 06:54
Ik heb er vanavond nog 1. Mag over 1 uurtje na huis. Het was een saaie nacht, ik mag de receptie niet verlaten omdat ik ploegleider ben, en de andere 2 niet ingewerkt zijn. Hoop dat ik gelijk kan slapen, en niet na 3 uur wakker liggen pas