moet nog tot 2 uur werken dus hoop dat het dan een beetje afzakt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) geoefend en bijna allemaal onvoldoende, maar het echte examen gelukkig gehaald

weet echt heeeel zeker dat het vandaag was. Meerdere keren gevraagd en zelfs de tandarts had vandaag erin staan, aangezien hij contact heeft gehad met de kaakchirurg (foto's doorsturen e.d.).
schoonouders voor niks mij gebracht en opgehaald
Je mag zelf na de behandeling namelijk niet rijden.
Lottejulia schreef:Bedankt allemaal! Ik heb het gehaald!![]()
Wel met trillende handen en buikpijn van de zenuwen haha, maar ben super blij
Amoj, jeetje wat een lastige en vervelende situatie. Is het een eenmans-rijschool, want anders is er misschien mogelijkheid dat je je laatste lessen + examen met een andere instructeur doet? Ik denk dat je huidige instructeur nu niet in staat is om jou op een juiste manier voor te bereiden op je examen en dat gaat dan ten kosten van jou vertrouwen (en geld).

Coconut schreef:Groot gelijk heb je!
Pffff....even gal spuwen hoor!!! Had vandaag een afspraak bij de kaakchirurg om verstandskiezen te laten trekken in het ziekenhuis hier. Kom ik daar...is de afspraak morgen?!?weet echt heeeel zeker dat het vandaag was. Meerdere keren gevraagd en zelfs de tandarts had vandaag erin staan, aangezien hij contact heeft gehad met de kaakchirurg (foto's doorsturen e.d.).
Ben nu goed pissig, mede omdat ze mij de schuld gaven over de verkeerde datumschoonouders voor niks mij gebracht en opgehaald
Je mag zelf na de behandeling namelijk niet rijden.
Morgen dus weer terug en weer in de stress bah!!!
Super