Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hamont

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:58

Ja kan idd gewoon!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:59

Welkom Hamont! Prachtige websites heb je, en je fotografie vind ik prachtig.

Yvonne en Shanna, leuk artikel denk ik :D Ik kan alleen de eerste paar zinnen lezen en daarna haken mijn ogen af.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:49

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:00

Stukken beter. Leuk artikel hoor. Vooral in de laatste zin kan ik me helemaal vinden.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 17:01

Nou heb ik het ook kunnen lezen. Leuk! En de foto is van jouw hand Yvonne?

Dank jullie voor het mee denken. Ik ga eens snuffelen.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:53

Welkom Marije, leuk nog bruids collega fotograaf.
Herken het wel, hier ook een kleine en dan is het veel meer geregel.

Holly, waarom zoveel?

Hier erg druk op het moment. Zowel privé als met foto's.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:55

holly schreef:
Nou heb ik het ook kunnen lezen. Leuk! En de foto is van jouw hand Yvonne?
Foto èn tekst :-) Het is een serie van vier jonge ondernemers, waarvan Shanna er één is.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:58

Welkom Hamont! Altijd leuk weer wat "vers bloed" in het topic :D

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:05

Hamont schreef:
Hallo allemaal! Leuk dat er een ondernemers topic is (deel 6 alweer zie ik!)

Ik zal me even voorstellen, ik ben Marije en ga vanaf augustus full-time ondernemen. (Nu werk ik er nog naast, sinds 2004 werkzaam als instructeur op een militaire manege).

Naast trouwfotografie (http://www.trouwfotoartist.nl) maak ik websites (http://www.netherbloom.nl) en ben ik begonnen met de Manegekrant (http://www.manegekrant.nl).

De manegekrant is een website met info speciaal voor manegeruiters, de groep die soms een beetje vergeten wordt. Ik ben momenteel alle maneges aan het invoeren, wat saai werk is, haha!

Ook heb ik gisteren het manegeforum de lucht in geslingerd, het is de bedoeling dat dit een forum wordt speciaal voor manegehouders, ruiters en instructeurs waar de ruiters de dialoog aan kunnen gaan met elkaar en de instructeurs.

Het forum is even een uitprobeersel, of er interesse voor is.

Het lijkt me leuk om in dit topic wat inspiratie te halen door met andere ondernemers te praten!
Net even je trouwfoto-site bekeken, dat doe je goed! Mooie foto's en mooie site.
Dat thema van je andere site is dat een Elegant theme? Volgens mij heb ik die ook wel eens gehad, maar die haperde weleens. Ben toen maar op iets simpelers overgestapt.
Ben benieuwd of je manegeforum op veel belangstelling kan rekenen, ik zou zeggen: 'waarom niet' :D

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 00:16

Omdat Shanna zelf ook schrijft (toch?) dacht ik dat zij het geschreven had en jij de foto gemaakt Yvonne.
Maar jij schrijft dus 4 artikelen over 4 jonge ondernemers. Wat leuk! Zijn de andere 3 al geweest of moeten die nog komen?

Hilda een straatje. Whaha nee hoor. Keuze uit heel veel, maar heb er nu 3 gekozen (nl com eu). Meer kan altijd nog.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 07:58

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 08:26

Leuke stukjes Yvonne! Ook het stukje van 'een dag op pad met' is erg leuk geworden. Ook gaaf voor jou Shanna!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 08:51

Je moet er nog eentje, kun je kwartetten...

Dat was vast een leuke dag met Em en haar vriend. Toen ze hier nog woonde en op zo'n grote zwarte reed had ik wel vaak contact met haar. Leuke meid.
Maarre werk je dan nog/weer/nog-steeds voor de pk? Freelance zou je toch? Of heb ik eea gemist.

Trouwens ik mis Jolanda al even.

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:12

Hilda79 schreef:

Hier ben ik! :D
Ben net terug uit Engeland (alweer). Deze keer was ik met een internationaal groepje fotografen voor een workshop/meeting.
Was erg leuk maar nu moet ik weer mail afhandelen en een enorme berg foto's verwerken. En op pad met mijn eigen paard zolang er nog geen dazen zijn.
Bokt staat onderaan mijn prioriteitenlijst.... :o

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:40

Ik moet nu echt eens op de koffie bij J .eroen H e.ndriks :+ Mooie erfplannen ontwerpen voor paardeneigenaren!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:01

JolandaS schreef:
Hilda79 schreef:

Hier ben ik! :D
Ben net terug uit Engeland (alweer). Deze keer was ik met een internationaal groepje fotografen voor een workshop/meeting.
Was erg leuk maar nu moet ik weer mail afhandelen en een enorme berg foto's verwerken. En op pad met mijn eigen paard zolang er nog geen dazen zijn.
Bokt staat onderaan mijn prioriteitenlijst.... :o

Wat flauw van je ;)

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 08:51

Hilda79 schreef:
Dat was vast een leuke dag met Em en haar vriend. Toen ze hier nog woonde en op zo'n grote zwarte reed had ik wel vaak contact met haar. Leuke meid.
Maarre werk je dan nog/weer/nog-steeds voor de pk? Freelance zou je toch? Of heb ik eea gemist.
Freelancer inderdaad. Voor de PK schrijf ik iedere week over de Suptop dressuur, verder doe ik foto- en schrijf opdrachten voor de paardenbladen van E.isma en S.anoma en soms ook voor agrarische bladen.

Hij had inderdaad mooie plannen liggen Yucca, leuke kerel ook.

Zo meteen op pad om een bruiloft te fotograferen. Heb nog even door je foto's gesnuffeld Hamont, voor wat inspiratie :-)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 11:34

Hoe gaat het moet jullie webshop met dit mooie weer? Bij mij moet het echt slecht weer zijn ahahah

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:15

LisaFaded schreef:
Hoe gaat het moet jullie webshop met dit mooie weer? Bij mij moet het echt slecht weer zijn ahahah

Bij ons geen verschil qua drukte met mooi of slecht weer. Het loopt altijd wel lekker door.
Wij merken wel verschil in dagen. Dinsdag is altijd wat rustiger dan andere dagen.

Zo, ik heb even pauze. Welverdiend :)

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:23

Heb niet alles bij gelezen, maar zag een mooi artikel voorbij komen over Shanna +:)+

Hier is het door het late voorjaar/ zomer wel weer wat rustiger, motorrijders in Nederland houden nou eenmaal niet van regen
Deze week gelukkig weer wat bezoekers en verkopen gehad *\o/*

Ook wat troubles met de leverancier die helaas niet altijd vooruit denkt maar dat gaan we wel weer even melden bij de vertegenwoordiger.

Webshop heb ik nu ook aardig op poten, hopen dat die ook wat aanloop gaat krijgen. Word wel al goed bekeken en gevonden, kreeg de eerste week meteen een berichtje van iemand uit België of ik een bepaald product op voorraad had die niet meer geproduceerd word.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:28

Vreemd he dat het scheelt per dag! Wij hebben het meeste bezoekers op de website op maandag, en ze blijven het langst op de site op donderdag. Het hoogste percentage nieuwe bezoekers is dan weer op zondag..

Bestellingen gaan hier ook wel goed, in de winkel is het door de examenperiode nu weer wat rustiger.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:32

Het was hier afgelopen week vrij rustig qua bestellingen, maar de periode daarvoor liep het echt lekker door. Ik heb wel lekker wat interactie op facebook!

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:30

Citaat:
Net even je trouwfoto-site bekeken, dat doe je goed! Mooie foto's en mooie site.
Dat thema van je andere site is dat een Elegant theme? Volgens mij heb ik die ook wel eens gehad, maar die haperde weleens. Ben toen maar op iets simpelers overgestapt.
Ben benieuwd of je manegeforum op veel belangstelling kan rekenen, ik zou zeggen: 'waarom niet' :D

Bedankt! Het is inderdaad een Elegant theme. Gek dat hij haperde, ik heb er zelf geen problemen mee. Ik gebruik themes van allerlei aanbieders, maar vind bij deze de kleuren en de eenvoud wel mooi.

vwb het forum, ik verwacht hier niet zo veel van, het is echt een probeersel. De databases heb ik toch Ik merk wel dat manegeruiters hier op bokt nogal eens afgezeken worden en daar irriteer ik me erg aan. Maar misschien is dat wel forum-eigen.

Hoe was de bruiloft gegaan Hilda?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:02

Hihi je bedoelt Yvonne

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 21:43

Lisa bij verandering in het weer merk ik minder verschil dan bij bijvoorbeeld meer/minder zelf praten, wel/geen feestdagen, dag van de week, enz.

Yvonne fijne dag mogen hebben gisteren?

Hoezo niet vooruit denkt Duplo?

Dat is ook leuk zeg Jolanda, een workshop/meeting een stukje van huis.

Melis (toch?) hoe is het verder gelopen met de persoon die jullie voor niets naar een van niets wetend iemand had laten rijden?