Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kriel schreef:Mioux schreef:Winged, thuis zorg is vaak erg lastig ivm de uren, vaak moet je ook zo flexibel zijn dat je avonden en weekenden kan werken. Heb al verscheidene sollicitaties gestuurd met de dagen en uren dat ik kon maar vaak hetzelfde antwoord...
Het spijt me hoor, maar er is bij jou altijd een 'ja maar'
Ik begrijp dat het niet makkelijk is als alleenstaande moeder maar je zal toch echt ergens concessies op moeten doen
Kriel schreef:Mioux schreef:Winged, thuis zorg is vaak erg lastig ivm de uren, vaak moet je ook zo flexibel zijn dat je avonden en weekenden kan werken. Heb al verscheidene sollicitaties gestuurd met de dagen en uren dat ik kon maar vaak hetzelfde antwoord...
Het spijt me hoor, maar er is bij jou altijd een 'ja maar'
Ik begrijp dat het niet makkelijk is als alleenstaande moeder maar je zal toch echt ergens concessies op moeten doen
Sonja_vR schreef:Kriel, dat is idd wel zo, maar goed, ik zou er niet moeilijk over gaan doen als het betekend dat die baan in "the pocket" is zeg maar ...
Fiebie schreef:Zoeken jullie ook op LinkedIn vacatures op toevallig?
Fiebie schreef:Ik dacht, laat ik daar eens zoeken.... Ik vind het gewoon schrikbarend wat ze vragen aan kennis en het salaris wat daarbij hoort![]()
Ik ben echt in staat om te reageren;
'Geachte mevrouw de Vries,
Bij deze solliciteer ik niet op de functie van accountmanager.
Uw bedrijf staat mij eigenlijk helemaal niet aan, daarnaast heb ik geen haast, want ik heb een baan.
Naast het feit dat jullie een achterlijke lijst aan functie-eisen hebben opgesteld, wat ik onder de categorie 'schaap met vijf poten' schaar, vind ik dat jullie ook nog eens een belachelijk salaris bieden.
Mocht u interesse hebben in mijn CV, bel vooral niet. '
Winged schreef:![]()
Tis de tijd he, veel mensen werkloos dus ze kunnen doen wat ze willen...
Optiwolk schreef:Starter of niet, ik wil toch graag vier cijfertjes netto overhouden.
Dat is een mooie eis vind ik, en minder dan een startersloon voor een full-time in het onderwijs (BE).
Ik word er gek van: solliciteer ik op iets "geen werkervaring vereist"
"Voor deze functie komen geen starters in aanmerking".
Joh, wat is't nu. Wel of geen?
Optiwolk schreef:Ik word er gek van: solliciteer ik op iets "geen werkervaring vereist"
"Voor deze functie komen geen starters in aanmerking".
Joh, wat is't nu. Wel of geen?