Zo een motivatiebrief heb ik ook fargo, tot nu toe merk ik wel dat het helpt 
Wanneer hoor je of je het bent geworden Belsje?
Ik merk trouwens dat ik steeds vaker binnen kom vallen. Dus zal me even voorstellen. Ik ben Samantha. Vanaf september ga ik weer studeren, dus ik zoek voornamelijk een baan waarbij ik straks ook na schooltijd kan werken, maar ik kan helaas alleen doordeweeks. Momenteel val ik helaas in de ziektewet en had ik bij het bedrijf waar ik werkte weekcontracten, dus die wordt helaas niet verlengd. De deur blijft wel altijd voor me open en mijn leidinggevende wilde ook zeker als referentie dienen mocht dat nodig zijn. Ik zoek voornamelijk iets van klantenservice/inbound callcenter werk, omdat ik misschien straks (weer) een nieuwe kruisband krijg en dan heel moeilijk staand kan werken.
Ik heb net wel een hele nette afwijzing binnen gekregen. Gelukkig wist ik van tevoren al dat ik het waarschijnlijk niet zou worden.
Citaat:
En daar lagen ze dan: een flink aantal mooie sollicitatiebrieven. De selectie van kandidaten stelde ons voor een lastige keuze, want er zaten ontzettend veel geschikte, ervaren en oprecht gemotiveerde sollicitaties tussen.
Uiteindelijk hebben we 4 sollicitanten geselecteerd waarmee we in gesprek gaan. Helaas is onze keuze hierbij niet op jou gevallen.
Globaal kunnen we aangeven waar we op gelet hebben, zodat je zelf alvast kunt kijken of het op jou van toepassing is. Vind je het desondanks toch prettig om meer informatie te ontvangen of herken jij je niet in onderstaande dan mag je mij altijd mailen, dan pak ik je sollicitatie er even bij en zal ik je per mail een terugkoppeling geven.
· We hebben gelet op werkervaring en dan met name op werkervaring in de energiesector. Sommige kandidaten scoorden prima op opleiding, maar hadden nog net iets te weinig of geen werkervaring.
· Verder keken we of de opleiding aansloot bij de functie.
· We hebben een fulltime functie beschikbaar; kandidaten die een parttime baan zoeken hadden niet onze voorkeur.
· Sommige sollicitanten stuurden ons alleen een cv en geen motivatie. Wanneer er dan meerdere geschikte kandidaten zijn, loop je het risico dat een ander wordt geselecteerd.
We wensen je veel succes met je volgende sollicitaties!