Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resistance schreef:Hoe bereken je het cijfer?
joyenbeau schreef:ik heb mijn punten ingevuld op scholieren.com. Hiermee kom je op een cijfer tussen de 4,3 en 6,3, maar met hun verwachte norm wordt het een 5,7. Zo kom ik daaraan.PeerAppel schreef:Iedereen op mijn school klaagt over de lengte van economie. Wat vinden jullie? Ik vond het zelf echt heel erg meevallen, was na 2 uur en 10 minuten klaar.
28 punten al een 5,7? Ik heb een 5,6 nodig en heb tussen de 30-35 punten.
Ik vond hem ook wel erg lang. Heb hem net optijd af gekregen, maar de vragen die ik heb overgeslagen (omdat ze te moeilijk waren) om er later weer naar terug te gaan, kon ik niet meer naar kijken. Helaas.
Met 28 punten heb je geen 5.7. Weet niet hoe diegene daaraan komt. Op de site van laks kun je het aantal punten invullen. Bij mij komt daar met 28 punten een cijfer uit tussen de 4.3 en 6.3. Niet zo goed dus.
Met je 30 tot 35 punten heb je wel een voldoende. Goed gedaan dus!
. Na mijn economie heb ik besloten mn antwoorden niet meer te checken omdat dat niet goed voor mn hart is
. M
)
(27 na alle open vragen, de meerkeuze niet nagekeken.
)
Dat soort dingen zijn nooit fijn. Het maakt niet uit wat voor dier of hoe groot het is, je kan er inderdaad erg gehecht aan raken. Gecondoleerd.

eclair98 schreef:Ik.Durf.Niks.Na.Te.Kijken
Sterkte Liecek!
Hoe bedoel je Loisbacardi?