Eerste nachtdienst ooit... en ben het nu al helemaal zat. Vreselijk! Orderpicken in de nacht, wie heeft het verzonnen
Nog even volhouden tot 6:00 en dan 14km naar huis fietsen. Dat helpt ook niet mee..
Melanie_B
Geplaatst: 27-12-16 04:32
Orderpicken in de nacht.... Hoezo dat Ik doe ook wel eens orderpicken als bij baantje.. maar 's nachts??
Ik heb net mijn pieper in de wc laten vallen....... En nu doet de nachtpieper het niet meer Ik hoop maar dat ie dan automatisch door schakelt naar de dagpieper?
Ik heb gister tot 15.30 geslapen maar ben nu echt doodmoe. Heb ik normale niet. Ben nu wel erg "maanlijkse feest " en heb erge hoofdpijn. Maar een een kopje thee zetten.
Anoniem
Geplaatst: 27-12-16 08:08
Oeps, gelukkig doet dagpieper het wel gewoon!
Ja kruidvat is beetje gek/druk Dus we draaien nachtdiensten. En ik was zo stom te zeggen deze vakantie dat ik niet de ochtenddienst kan extra werken, maar wel middag/nacht. Oef!
Maar goed, eerste nacht gehad. Nog eentje en dan iig 1 nacht vrij.
Hebben jullie niet als het rustig is dat je bijna in slaap valt? Ik had al lopend al moeite met het laatste uur
In Deventer? Wat toevallig! Daar woon ik vlak bij en heb ik jaren gewoond! Leuk! Veel plezier! Ik blijf thuis, mijn hond is heel bang en weet ook niet hoe mijn nieuwe paard reageert...
haha, ik kom er zelf niet vandaan, woon er half uurtje vanaf ongeveer. Onze stamkroeg is dicht, apeldoorn vinden we niks an dus dan maar een keer deventer haha!
Oeh vast een stipje hier! Ik begin in februari met mijn stage op maandag tot woensdag, en om het weekend moet ik ook stage lopen in (waarschijnlijk) de nacht
Ik ben gelukkig pas in week 6 weer aan de beurt, en dan om de 8 weken ongeveer.. dat is wel te overzien, succes voor de rest vannacht en aankomende nachten!