Ik heb echt moeite met bananen eten vanwege de structuur, dus ik heb half kokhalzend thuis een banaan gegeten. Had m'n instructeur er ook nog 1 meegenomen heb 'm vriendelijk bedankt maar lief was het wel
Haha fading ja het is zoooo fijn om dat roze pasje eindelijk te hebben! Ga voor 14:00, dan heb je 'm de dag erna! hier tenminste wel.
Ik ben nu in Londen en wauw het verkeer hier is echt crazy blij dat ik niet hoef te rijden haha!
I dunno. Heb wel n budget wil gewoon iets kleins wat lekker goedkoop is per maandelijkse kosten haha
Maar waar ik wel nog goeie afstanden mee kan rijden!
En het liefst gewoon een fel kleurtje haha!
Wat heb jij voor auto?
MalaQ
Geplaatst: 21-07-15 20:02
Ik heb iets wat precies aan jouw eisen voldoet, een nissan micra uit '98 Rijdt als een tierelier (1:15), heeft me nog geen 1000 euro gekost en is knalgroen
Oh hahahha ik zag sirieus van de week een knalroze micra staan! Exht wauw die wil ik lol!
Wat stond er op de teller?
MalaQ
Geplaatst: 21-07-15 20:18
Stond maar 112.000 op! Hij heeft wel wat deukjes en gebruikerssporen, maar goed, hij is 17 jaar oud dus dat mag
Knalroze, arme micra De micra'tjes hebben over het algemeen wel echt leuke kleurtjes vind ik. En een groot voordeel is de distributieketting! Ik ben iig dolblij met mijn eerste auto
Na hier eens te hebben gereageerd over mijn theorie examen reageer ik nu weer: morgen is mijn praktijk voor de 1e keer en ik heb zó veel stress en zenuwen. Ik kan prima rijden maar ik ben bang dat mn zenuwen het gaan verzieken voor me.. tips?
Ja is ook zo haha. En had hem nu toch in een keer dus haha
Klarinda
Geplaatst: 22-07-15 19:06
Ik had ook een banaan van te voren gegeten, dacht dat het zou helpen, maar voelde me net zo zenuwachtig
Ah lekker dat je morgen je rijbewijs al kan ophalen Fading
Ik heb een zwarte seat arosa, heerlijk om een eigen autootje te hebben, hij rijd 1:15, dus best zuinig Vandaag ook zo'n 300 kilometer gereden, ging een dagje weg met vriendin
Liesjeloef
Geplaatst: 22-07-15 19:49
Ik moet binnenkort maar weer eens een stukje snelweg rijden.. Met m'n rijlessen crosste ik door heel Breda, maar nu rijd ik eigenlijk alleen maar korte afstanden naar stal of naar het centrum. Voelt alsof ik snelweg rijden aan het verleren ben