Morgen is ook bij mij de vakantie voorbij en een paar toetsen van voor de vakantie zijn naar na de vakantie gegaan, omdat de leraren ziek waren. Dus nu hebben we deze week ongeveer 5 toetsen/so's en nog een presentatie over mn profielkeuze. 5-10 minuten vertellen over waarom je dit profiel gaat doen en daar moet je allemaal dingen in verwerken die we in de profielkeuzelessen hebben gedaan.
Oh dat is vervelend Sylvia! Gelukkig hoefden wij dat niet. Ik ben een heel makkelijk toetje aan het maken. En ben vanmiddag weesten shoppen, helaas niks gekocht (zusje wel), maar was wel leuk! Hebben jullie nog iets gedaan vandaag? en ohja, wie heeft er nog meer moestuintjes?
Ik heb ook moestuintjes! Ik heb er nu al 17, 13 verschillende.
Pacific
Geplaatst: 01-03-15 19:57
HOI DROLLIES Hoe is het met jullie? Ik heb het drukdrukdruk gehad deze vakantie
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar Ravenswood is een spinoff van Pretty Little Liars en het was heel eng . Heb hrt inmiddels al uit gekeken.
Wat voor toetje was het Kim? Ik hou van toetjes
Ik lees dingen over profielkeuze. Ik moet daar ook echt nog weer eens na gaan kijken want ik wil veel te veel en das nie handig nie.
Vrijdag mijn nieuwe poowny opgehaald, hij is zo leuk! Wat een schatje. Foto's staan in mijn volgtopic. Vandaag Serena haar hals deels geschoren. Het ziet er niet uit, maar is hopelijk wel effectief
Gerbrich, het was krokante appelkwark, heel lekker en heel gezond! Volgens mij vroeg ik het, weet eigenlijk niet meer. Je nieuwe pony is superschattig! Ik heb net weer nieuwe moestuintjes, bosaardbei!
Nog gefeliciteerd iedereen die jarig was! Ik vind je ponys echt heel leuk samen Gerbrich Jaaa ik heb ook moestuintjes, ik heb er 21 (14 verschillende) Morgen weer school...
Nee ik ga echt niet nablijven Hij mag mij nu niet bepaald en degene naast mij zei iets tegen mij. Toen dacht hij dus dat ik praatte
yanick29
Geplaatst: 02-03-15 18:51
ik plaats ook maar weer eens een berichtje dacht ik zo, Van het weekend jarig geweest, 2 muisjes voor mn verjaardag gekregen maar toch een beetje jammer dat ik daar niet van kan genieten omdat mn docent duits het nodig vind om een toets te geven over 4 bladzijden onregelmatige werkwoorden + verleden tijd op dinsdag, mn wiskunde docent besluit de toets te verzetten waarvoor ik heel veel moet leren op woensdag en je aardrijkskunde en nederlands docent ook denken dat ik niks te doen hebt dus een repetitie aardrijkskunde van 2 hoofdstukken (à 7 paragrafen) en een saaie presentatie over een uiteenzetting die precies 10 minuten moet duren anders krijg je punten aftrek op 1 dag te plannen (donderdag)
Dit moest ik even kwijt Stom Myrthe! hoop niet dat je veel problemen krijgt!