SuperSmurf schreef:Jong, 18 .. daarom was ik ook niet moeilijk met betalingen. Mijn paard is goed terecht gekomen en weet dat ze niet zwemt in t geld. Maar.. er wordt dan wel een zadel gekocht terwijl ik mijn zadel uitgeleend had aan haar omdat ik wist dat ze e geen geld voor had.. vi.d t lastig.. zr is scholie dus snap dat ze t niet heeft, maar anderzijds.. moet ik daar dan de dupe van worden?
Herkenbaar, ze stellen dus gewoon de verkeerde prioriteiten. Heb ook een bruidspaar die nog (deels) moet betalen van oktober. En ondertussen we zien dat ze naar feestjes gaan, nieuwe schoenen kopen, de cv-ketel stuk gaat op Facebook. Ben er na weer een loze belofte klaar mee: herinnering gestuurd per mail en post dat ze binnen 14 dagen moeten betalen.
Snap echt niet dat mensen dat kunnen, lijkt wel hoe langer het duurt, hoe meer ze denken: ach kan ook nog wel even wachten. Terwijl ik het geld ook hard nodig heb! Ben geen bank....ze verkopen voor mij part hun auto/fiets what ever om bij te betalen!
Vodafone...crisis! We hebben glasvezel van ze, drama drama drama. 4maanden gedram gehad omdat het internet steeds uitviel, we wel betaalden en ondertussen ook nog KPN betaalden omdat ze dat niet hadden opgezegd. En dan wil je klantenservice bellen, nou dan kan je de telefoon gewoon een half uur tafel laten liggen voordat er iemand opneemt.