Dees, zou ik zeker doen! Maar misschien wel eerst even melden dat je gaat, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan. Gerbrich, Nee, wat is dat? En wat is er in gebeurt?
Ja, idd. Dan zal ik even iets leuks vertellen. Ik had gisteren Oelbertdag. Dan doe je allemaal workshops. Ik deed eerst Ontwapenen onder omstandigheden (dat is judo en was heel leuk) En daarna Machtsstrijd (dat was een quiz, en dat was niet zo leuk) Ik heb nu alleen nog een pijnlijke kont door het vallen bij judo, maar verder was het best leuk!
MuttleyMarty
Geplaatst: 27-02-15 20:55
Klinkt leuk Kim! Ik heb zo'n blunder begaan...m,aak ik zelfportret met een boog, kom ik er na het uploaden achter dat ik op die foto dat ding ondersteboven hield...
Nou je hebt bij een moderne boog een ( onduidelijk) punt waar je de boog moet vasthouden. Laat ik dat punt nou net boven mijn pijl gehouden hebben. ( dus ik hield m ondersteboven). Snapje?
Wat goed zeg! Ik hoop minimaal op een 7,5... Heb 2 domme fouten gemaakt, maar voor de rest heb ik het idee dat ik wel veel goed heb. Maar kan natuurlijk ook van niet xD
Ik was niet echt blij met een 5,5 behalve dat het een voldoende was Ik stond een 9 namelijk en normaal haal ik ook 9+. Laatste 2 so's waren een 9,8 en 10
Jammer dat je 2 fouten heb maar het komt vast goed!
Wow, is bij jullie dat al voldoende? Dat is wel geluk bij ons is een 6 pas voldoende Maar wel jammer van je rapport dan! Komt vast goed Dees, maar wel jammer inderdaad Ik kan zelf echt nooit goed inschatten hoe ik mijn beta toetsen heb gemaakt, ik heb of een 9 of een 3