Hier weinig te melden over de shop, maar wel iets heel anders: dit poesje heb ik vandaag uitgezocht. Het duurt nog even voor ik haar kan ophalen, maar dat geeft niet. Ik heb haar Flynn genoemd. Ze wordt langharig (voert Maine Coon-bloed).
Dan heeft Noah straks weer een speelmaatje, nadat ik vorig jaar haar vriendinnetje Myla moest laten inslapen.
Ik ben aan het nadenken over het aanschaffen van een telefoon met mobiel internet. Ik heb nu een prehistorisch ding dat alleen kan bellen en texten... Ken er werkelijk NIKS van dus alle tips en do en don' ts zijn welkom!
Eeeh... in ieder geval goed opletten bij je abonnement. Thuis als het kan zoveel mogelijk wifi aanzetten! Dan verbruikt 'ie het internet niet via je bundel.
Ik heb het al jaren en vind het echt ideaal
Zelf raad ik een toestel aan dat op Android draait, bevalt mij heel goed. Niet een té oud toestel nemen (bv 1,5 jaar op de markt) ... dan kan je in de toekomst problemen krijgen. Als de Androidsoftware dan geupdate wordt kan het zijn dat je telefoon het niet meer aankan. Dat had ik namelijk met mijn Samsung Galaxy S1 en daardoor liep 'ie iedere keer vast. Ik kan je zeggen: dat is bloedirritant.
Ik heb een Iphone, bevalt goed. Android heb ik eerder ook gehad, ook prima maar nu met mijn Macbook is een Iphone wel handig. En natuurlijk met de Iphone van mijn vriend en de Ipad....haha
Ik heb nog een onbeperkte internetbundel, maar doe inderdaad vrij veel op de wifi. Maar het is o zo handig dat je overal kan internetten als je dat wil.
Qua aanbieder: ik woon in de grensstreek en eigenlijk werkt alleen KPN hier goed, dus tja....die heb ik altijd!
Ik had vorige week 2 bestellingen en nu is het mooi weer en weer niets Toch een manier vinden wat me helpt met reclame maken.
capopjekop
Geplaatst: 07-06-13 15:06
Hier ook een Iphone met t-mobile. In sommige gehuchten heb ik wat minder bereik, maar in de meeste dorpen en steden heb ik voldoende bereik. T-mobile is gewoon lekker goedkoop (gsmtopdeals.nl). Nadeel van een Iphone vind ik wel dat er geen fm radio op zit maar dat je via internet moet luisteren.
Zo mijn tablet is nu compleet met toetsenbord en auto-oplader. Kan ik hem mooi meenemen naar klanten toe en als gps gebruiken. Vandaag nog een spoedopdracht voor een advertorial. Visitekaartjes afgegeven en als dit artikel in goede aarde valt dan heb ik er waarschijnlijk een opdrachtgever bij!
Thanks! Ik heb nog even last minute nieuwe schoenen + longsleeve geshopt. Toch wel handig... Ene bestelling is weg, heb net gedoucht. Nu maar even klaarmaken en dan de laatste dingetjes in mijn koffertje proppen. Tot maandagavond/dinsdag!
Even snel tussendoor: ik heb een blackberry en bevalt ook erg goed! Ik hou niet van touchscreen, dus dan was er weinig andere keuze heb een abbo met onbeperkt bellen en smsen en 1gig internet voor 30 euro.
Tot volgende week, dan ben ik weer thuis en ga ik weer aan het werk, dus ook meer bokken
Hier de 2de Htc met nog Hi/kpn. Mag over dus ga terug naar Vodafone. Nog even aankijken of er een leuk sim only aanbod komt.
Vanavond alle schoolfoto's online klaar gezet. Morgen nog een newborn en daarna vind ik het mooi geweest voor deze week en zie ik de rest volgende week wel weer.
Ik zit nu bij Vodafone en ik vind ze in vergelijking tot anderen erg duur. Althans, ik heb nu een heel duur abonnement en ik hoor van veel andere mensen dat ze veel meer kunnen bellen en onbeperkt kunnen internetten tegen een veel lager tarief....
Dat zal best maar ik kom veel op plekken zonder bereik. Net ook kon doordat babytje naar ziekenhuis moest terug. Nam de toeristische route en had deel daarvan een mooi X en geen bereik. Zelfs thuis (ja we wonen in een klein gehucht) heb ik regelmatig slecht en geen bereik. Iets waar ik met Vodafone geen last van had.