Vanavond hebben de bewoners hier een meer gangen kerstdiner gehad van een groep vrijwilligers.. waarschijnlijk erg vermoeiend, want ik zie niemand meer.
Haha.. zou zomaar kunnen.. dat ze ineens buikpijn hebben.. Hier is er niet zoveel over helaas.. dat wordt weer eieren bakken straks.
Feestdagen heb ik geen nachten dit jaar, al hoewel ik het met kerst echt niet erg vind om 's nachts te werken, maar thuis vinden ze dat niet gezellig.. ik ben dan ook echt een mol, dus snap het wel. Met oud en nieuw eigenlijk altijd vrij. Dit jaar met kerst wel een vroege en late dienst werken.
sabine1979
Geplaatst: 21-12-16 02:00
Ik WAS de hele kerst vrij. Ik werk nu 1ste kerstdag de avonddienst voor een collega. Oudjaar en nieuwjaar heb ik vroege diensten.
Hoi! Ik ben er ook weer! Oeh klinkt lekker en ziet er goed uit! Ik heb nooit zoveel trek snachts ben eerder een beetje misselijk. Iedereen goed geslapen vandaag?
Ik werk eerste kerstdag een late en 2e kerstdag tm de 30e nachtdiensten. Hoop dat ik oudejaarsdag wel een beetje kan slapen met al dat geknal..
Ik ben ook niet zo'n grote eter in de nacht, ook snel misselijk.. gek genoeg ben ik dan wel weer dol op zoetigheid in de nacht. Ik heb een beetje met pauzes geslapen, maar op zich wel redelijk. wel een beetje hoofdpijn nu.. maar ach.. gaan we niet dood aan.
Zit je wel lekker in je ritme om met oud en nieuw goed wakker te blijven willemlover!
Iedereen nog rustig bij allemaal?? Hier ist echt wel stilletjes..
Fijn dat het rustig is Melanie! Hier is het ook rustig! Vervelend van je hoofdpijn Helene.
Haha ja dat is waar, alleen ga ik niet zo veel doen met oud en nieuw. Mijn hondje is doodsbang voor vuurwerk en m'n paarden staan aan huis dus ik ben bij hun...
Ik ben heel wisselend wbt eten. Moet zeggen dat december wel een beetje een ''uitzonderlijke'' maand voor me is en dat ik wat minder goed let op wát ik naar binnen prop.. Normaal altijd heel goed bezig, maar deze maand...... moeilijk moeilijk.. Dus de resterende hapjes van de High tea vanavond smaken goed.
en ik zit met lange tanden een boterham weg te kauwen.. tis echt dat het moet.. Eindelijk waren er hier 2 wakker en kwamen ff vertellen dat ze niet konden slapen..