Ik heb vandaag gejureerd op het Open Nederlands Connemara Kampioenschap in Ermelo... vorig jaar ook gedaan, zo gezellig daar! Dit jaar als shop ook een waardebon gesponsord en daardoor heb ik vanochtend ook de jasjes en blousjes + wat kleine verkoopdingetjes in een hoekje in de stand ingericht. Ondertussen kon ik jureren en deden de verkoopdames van het stamboek hun praatje voor mij! Echt top die mensen. Er was een ware run op de plastronspelden, die zijn nu uitverkocht ( ) dus ga ik van de week maar snel een nieuwe lading van bestellen.
Yucca
Geplaatst: 01-06-13 23:33
Ik ben weer lekker aan het werk achter de tv, mijn archief opruimen (ja nog steeds...haha kan je na gaan hoe een puinhoop het is geweest *schaam*).
Mooi Shanna dat je 'uitverkocht' bent, leuk om te kunnen zeggen!
Joyce, fijn dat iemand het gevonden heeft voor je, kan je er mee uit de voeten?
Ik heb vandaag weer een mooie dag: bruidsreportage bevestigd en een nieuwe klant voor een tuinontwerp!
Ja ik kan er zeker mee uit de voeten! Ik was heel nieuwsgierig of de verkoopprijs van mijn producten een beetje schappelijk is. Zelf kan ik er niet zoveel aan veranderen, omdat ik werk met de advies verkoopprijs en daar wil ik sowieso niet onder gaan zitten, maar liever ook niet teveel boven (dan prijs ik mezelf uit de markt). Maar als ik de berekening goed heb toegepast, dan zit ik volgens mij aardig goed met de prijzen en dat vind ik erg prettig
holly
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-13 22:34
Pff ik moet straks toch mijn verzendkosten maar eens omhoog gaan gooien, want als ik zo lees wat de plannen zijn voor postnl wordt je daar alweer niet vrolijk van. Postzegel duurder, minder brievenbussen en vestigingen, minder ophaal dagen....
Ik hoorde vaag iets op de radio holly, maar ik verzend zelden iets dus ik luister er niet zo goed naar!
Ik heb afgelopen weekend op een concours gestaan met een info stand. Was erg leuk, veel contacten gemaakt en nu al een serieuze reactie. Er zijn ook een paar stallen die info meegenomen hebben om iets bij hun op stal te doen. Ben benieuwd of er iets uitkomt!
Wel logisch dat het allemaal duurder wordt, omdat er natuurlijk ook steeds minder verstuurd wordt. Maar 60 cent voor een postzegel is wel voort heel erg! In 2007 werd de postzegel van 39 naar 44 cent gezet... Maar sinds ze die 1 en 2 postzegel hebben is het al 16 cent duurder geworden...
anoniem45673
Geplaatst: 04-06-13 09:50
Leuk Zooist de stand! Hopelijk komt er wat voor je uit. Annash heeft al haar plastronspelden verkocht! Dat zijn de beste dagen, met een vol mandje komen en met een leeg mandje naar huis.
Hier voor mij vandaag de eerste dag als zelfstandige thuis ! Vanaf 1 juni werk ik nog 2 dagen bij mijn werkgever en de rest van de week thuis voor het bedrijf. Op het moment dat ze iemand anders hebben op mijn werk verdwijn ik daar helemaal van het toneel. Toch wel een gek gevoel zo'n eerste dag officieel thuis aan het werk. (dat doe ik natuurlijk al maanden naast mijn baan, maar als dit nu ineens mijn 'hoofdwerk' is voelt het toch weer een beetje anders).
Annash
Blogger
Geplaatst: 04-06-13 16:39
Zooo... ik heb de plastronspelden allemaal weer op voorraad... hele bups besteld.
Heb ook een Facebookactie nu: bij bestelling van min 35 euro plus vermelding van 'Facebook' (en liken) krijgt de klant een plastronspeld cadeau. Actie voor de maand juni!
Gaaf, Mellis! Het is in het begin inderdaad wennen, maar daarna wil je niets anders meer
Wow, dat zijn veel plastronspelden, Annash! En veel mooie ook! Heb nog zo'n langwerpig klein dingetje... Misschien mezelf eens verwennen als het eerste winstpunt in de Z binnen is!
Floortje88
Geplaatst: 04-06-13 19:58
Mag ik weer meer kletsen
was echt mega druk, verhuizing, fulltime baan, website, paarden. Jullie kenne het vast wel
maar ben nu weer wat vaker op bokt te vinden dus zou weer graag mee willen kletsen!
Gek gevoel he Mellis. Maar wel fijn dat je dan meteen wat te doen hebt en niet zit te 'nietsen'.
Zitten leuke speldjes bij Annash, leuke actie ook!
Mijn broertje zit in de laptops en tablets. Nu had hij een leuke 2e hands samsung tab. Zit ernstig te overwegen om hem over te kopen. Toetsenbordje erbij en ik kan op locatie werken, zonder de laptop mee te sjouwen. Daar zijn de batterijen altijd slecht van en moet ik een stopcontact zoeken.
Capopjekop, een tablet is wel erg handig ik doe er veel op. Vooral bokken, haha.
Kan me voorstellen dat het even wennen is Melis. Maar wel fijn dat je nu echt voor jezelf aan de slag bent.
Annash, wat fijn dat je plastron spekden zo super gaan. Leuke actie ook die je nu hebt. Ik rij geen wedstrijden maar anders had ik wel een bij je besteld. Zitten mooie exemplaren tussen.
Vandaag eindelijk een dag vrij genomen van mijn werk en over 2 weken zelfs een hele week. Echt heerlijk. Kan ik weer even wat extra tijd in de shop steken. Vrijdag avond heb ik weer een party bij iemand thuis en zaterdag een grote markt. Gelukkig wordt er goed weer voorspelt. Vorig jaar waaide het echt flink en dan sta je niet fijn op een boulevard. Maar vandaag eerst nog wat voorbereidingen treffen en andere leuke dingen doen.
Goede dag uitgekozen voor een vrije dag Paan! Heerlijk weer vandaag. Welkom terug Floortje.
Hier is dag twee alweer begonnen. En het bevalt tot nu toe super . Gisteren heb ik heel de dag met een big smile rondgelopen. Ik vond het zo leuk. Het is nog even ritme vinden in de werkzaamheden (ik ga nog een beetje van de hak op de tak), maar dat komt vanzelf wel. Ik ga hier wel aan kunnen wennen denk ik
Het zijn echte eyecathers Shanna, die plastron spelden. Kan me helemaal voorstellen dat mensen ze willen hebben! Al heb ik heb ik mijn plastron zelf bij het oud vuil gezet, haha onding.
Ik ben van het weekend tante geworden, dus ik sluip menig uurtje weg uit mijn kantoor om bij de kleine te gaan kijken (mijn zus woont een straat verder). Tis net of ik verliefd ben, kan me helemaal niet concentreren, haha!
Leuk Mellis, dat van de hak op de tak herken ik wel en dat zal denk ik altijd wel een beetje zo blijven. Je hebt nu eenmaal veel verschillende dingen te doen en voor je gevoel ben je soms weinig bezig met het 'echte' werk. Tenminste dat heb ik wel.
Wie weet hoe het zit met de verplichte melding in een webwinkel van je Kvk en BTW nummer? Ik ga me officieel laten uitschrijven, maar heb nog wel voorraad die ik door middel van de webshop wil verkopen. Kan en mag dat?
Dat van de hak op de tak werken ken ik ook! Heb vaak ook best veel afspraken op een dag, dus dan is het helemaal daar weer even dit doen en dan weer door naar daar en zo... Als ik echt een dag voor mezelf heb probeer ik wel zo veel mogelijk met blokken te werken, maar ook weer niet te lang.
Gefeliciteerd met je neefje/nichtje Yucca!
@Georgette: Volgens mij mag je gewoon je BTW nummer en zo er vanaf halen en de rest wel verkopen. Hoe moeten mensen die geen KVK hebben dat dan anders doen?
Hellotjes, hele hectische week achter de rug en ook nog eens mega druk met foto's maken. Moet volgende week echt een week hebben achter de pc.
Fijn Shana dat je weer voorraad hebt. Ze zijn erg mooi.
Haha Yucca, kriebels!
Zo ik ga verder met het uitzoeken van de schoolfoto's die ik maandag gemaakt heb. Morgen en overmorgen een peuterschool, morgenavond voor een kok borden eten op de foto zetten en zaterdag een newborn.
Joh Georgette, toch besloten om helemaal te stoppen?
@Yucca: Gefeliciteerd met de kleine (ook al is ie niet van jou )
@Mellis: Fijn dat het tot nu toe zo goed bevalt, nogmaals, vind het echt super stoer en gaaf dat je die stap hebt genomen!
Hilda & Paan lekker druk, nice! Hier loopt het ook lekker door, heb alleen wel besloten om weer wat dingen uit het assortiment te gooien. Ik verkoop (op aanvraag van iemand uit mijn netwerk) accessoires voor de fiets, maar dit wou ik niet op voorraad nemen. Er is nu een iets langere levertijd op die producten, dat staat uiteraard ook in de omschrijving en dan bestel ik het pas als de klant mij heeft betaald. Maar nu blijkt de leverancier al een tijd terug zijn minimale orderbedrag te hebben verhoogd, van €50,- naar €150,- en nu is het voor mij opeens niet meer zo interessant om een tas in te kopen van €20,- inkoop als ik dan altijd voor €150,- moet bestellen... Ik heb de tas nu nog wel besteld voor de klant, dat leek me wel zo netjes aangezien er ook al betaald is, maar dit gaat hem niet meer worden voor de toekomst
Yucca
Geplaatst: 06-06-13 11:04
Hilda79 schreef:
Haha Yucca, kriebels!
Ja, maar niet voor mezelf, haha daar wacht ik nog maar even mee!
Vandaag ga ik een dagje rondrijden om ondernemers voor ons trouw-tips-magazine te werven. Mailen blijkt duidelijk niet te werken, dus dan ga ik maar langs! Waarschijnlijk krijg ik een hoop nee te horen, maarja ik ga maar een poging doen, je weet het nooit!
Veel succes Yucca! Natuurlijk werkt mailen niet, je verdrinkt in de spam. Als je langsgaat en wat info bijhebt en gelijk to the point komt zal je heel andere reacties zien.
HorseTopShop
Geplaatst: 06-06-13 14:06
Ik heb in 2 dagen nou al 43 mailtjes gekregen. Geen geadresseerde, geen afzender, geen onderwerp, met een rare tekst in de mail. Kan er niks tegen doen. Hebben jullie ook zoiets gehad?
Als je dat googled komen er veel verschillende dingen voor de dag... Misschien dat je met een van die zoekresultaten iets kan? Heb je misschien pas iets geïnstalleerd of zo op je website/je mail-account? Misschien weet je webhosting hier meer van?