Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
axeltje schreef:Winged, ik weet niet of het echt is wat jij zoekt, maar ik kwam een vacature tegen voor bedrijfsjournalist op http://www.noorderlink.nl
Optiwolk schreef:Misschien tijdelijk ergens een goedkope, nette broek op de kop proberen tikken tot je in je kleinere maatjes kan?
Nette spijkerbroek met een mooie schoen onder en blousje erop kan prima, als het bij de functie past
Zo net een hele interessante vacature gevonden, maar hij is in't Engels opgesteld.
Stomme vraag misschien, maar solliciteer ik dan in het Engels of in het Nederlands?
Optiwolk schreef:Misschien tijdelijk ergens een goedkope, nette broek op de kop proberen tikken tot je in je kleinere maatjes kan?
Nette spijkerbroek met een mooie schoen onder en blousje erop kan prima, als het bij de functie past
Zo net een hele interessante vacature gevonden, maar hij is in't Engels opgesteld.
Stomme vraag misschien, maar solliciteer ik dan in het Engels of in het Nederlands?
Fiebie schreef:Nee en dikke truien zijn ook niet mooi, je kan beter laagjes dragen dan wollen truien enzo.....![]()
Hoewel.... je kan nog zo veel kleding dragen wat afkleed, sommige dingen verberg je niet