Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rampshellie schreef:Hello!
Ik wil graag mee kletsen! Ik ben Rachel, 24 jaar, opleiding paardenhouderij en werk nog 2 weekjes in de winkel.. Contract wordt niet verlengd dus solliciteer me suf! Zelfs afgewezen voor productie werk...
Amandavd schreef:Rampshellie schreef:Hello!
Ik wil graag mee kletsen! Ik ben Rachel, 24 jaar, opleiding paardenhouderij en werk nog 2 weekjes in de winkel.. Contract wordt niet verlengd dus solliciteer me suf! Zelfs afgewezen voor productie werk...
In welke regio en wat zoek je? En is paardenhouderij het enige diploma wat je hebt?
Amandavd schreef:Rampshellie, dat is ook het advies wat ik je wilde geven. Ga alsjeblieft nu het nog kan een opleiding volgen, of een andere MBO of een HBO, maar ga terug naar school. Heel banketstaaf gezegd, er is weinig werk en tenzij je extra groot talent hebt, kom je niet aan de bak in de paardenhouderij, en als jij je hele leven lang productiewerk, of poetswerk wilt doen, dat is prima, maar met de markt overschot is dat waarschijnlijk het werk wat je gaat doen, als je nu niet de kans pakt om terug naar school te gaan.