Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deetjeeuh schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat zijn jullie kinderachtig zeg.![]()
QuanneH, als wij willen weten wat er aan de hand is dan mogen wij dat zeker weten. Wij zitten hier wel als een groep met 3 VWO'ers. Ik vind Nikki juist altijd onwijs gezellig, dat ze hier dan weg gaat door jullie vind ik onwijs laag (van jullie dan he!)
Daarnaast vind ik, dat als je het lef hebt zulke rottige opmerkingen te maken dat je ook het lef moet tonen om er fatsoenlijk over te praten. Met een enkel 'sorry' kan je het niet altijd oplossen, jullie hebben maar geluk met Nikki. Ik zou echt not amused zijn, dat ben ik nu zelfs. Maar zulke rottige opmerkingen en dan 'sorry', dat maakt het niet meteen goed naar mijn inziens. Dus als wij er dan over willen praten, tjah, dan kan dat best.
QuanneH schreef:Ik ben even nieuwsgierig, vonden jullie mijn post overkomen als een verbod dan? ('Waarom willen jullie PB's?') Want iedereen is nu op mij ja het is een verbod, maar zo bedoelde ik het niet eigenlijk en zo vond ik het zelf niet overkomen.
Myrthe64 schreef:Yael, de manier waarop je het zei was gewoon een verbod. Ik vroeg gewoon normaal om een pb en toen reageerde jij erop van laat het zitten. Ik vroeg nog een keer of nikki toch een pb wilde sturen en toen reageerde dropsleutel (floor?) erop dat het was opgelost en die pb maar niet verstuurd moest worden. Toen vroeg ik het nog een keer normaal en ging jij (Yael) er weer tegen in. En ik heb het dus 3x gevraagd waarna jullie mij telkens gingen afbekken en ik vind niet dat je dat mij kan gaan verbieden! Dus na 3x werd ik idd geïrriteerd en ging ik vloeken ja.
Kim & Yael & de rest: ik ga niet mn excuses aanbieden omdat ik vloekte. Ik weet niet waar jullie vandaan komen hoor, maar bij mij in de klas scheldt iedereen wel eens. Dat jullie van 1 scheldwoord meteen zo flippen vind ik best wel kinderachtig, sorry hoor! Net als het feit dat Yael en Floor mij gingen verbieden een pb te vragen, dat kan ik prima zelf bepalen! Ik vind gewoon dat wij allemaal het recht hebben om te weten wat er was gebeurd, want we zitten hier als een groep en het is dan raar als de helft het wel weet en de helft niet
Edit; speciaal voor julliee niet gescheld