VWO 3 - 2014/2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje1606

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:24

Erg naar allemaal!

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:24

Uhm ik zeg dat ik geen ruzie wil of erover verder gaan maar wel even een pb wil! Ga mij gvd niet verbieden om om een pb te vragen want dan komt er wel ruzie!

Myrthe64

Re: VWO 3 - 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:29

Dus, nikki, wil je mij alsjeblieft wel een pb sturen? :)

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:36

IK vind ook dat we best het even mogen weten.
Als iemand niemand in het topic wil door wat opmerkingen wil ik eigenlijk ook weten waar het over ging.

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 00:14

Tuurlijk hebben jullie het recht om het te weten. Zolang er maar niet weer geroddel etc. komt

Roosje1606

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 00:32

Ik wil ook wel een pb, puur om te weten wat er precies is gebeurd

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 01:19

PB's zijn de deur uit.
Ik vond dat jullie het recht hadden om te weten wat er is gezegd.
Ik heb van een groot deel excuses aangeboden gekregen, ook van Karin. Deze heb ik geaccepteerd. Ik heb alleen van Susan niets gehoord, wat mij wel dwars zit.

Ik wil niet dat er opeens een heksenjacht op Karin afgaat, op niemand niet. Ik heb veel excuses ontvangen, het is goed zo. Alleen nog van Susan.

Gelieve niet speculeren of roddelen. Vragen stellen mag altijd.

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 01:54

Top! Laten we er nu dan over ophouden :)

Nikki, ik hoop dat jij toch nog wil blijven? Zou ik in elk geval erg gezellig vinden!

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 07:27

Nikki, zou je toch willen blijven? Zou ik wel gezelliger vimden! ( niet dat ik de rest ongezellig vind). Maar laten we gewoon weer verder gaan zonder ruzie, er is al genoeg ruzie op de wereld!

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 07:39

Wat fijn dat het allemaal goed is gekomen! :)
Ik zou het ook heel gezellig vinden als je blijft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 08:23

Sorry dat ik het zeg, maar wat zijn jullie kinderachtig zeg. :')

QuanneH, als wij willen weten wat er aan de hand is dan mogen wij dat zeker weten. Wij zitten hier wel als een groep met 3 VWO'ers. Ik vind Nikki juist altijd onwijs gezellig, dat ze hier dan weg gaat door jullie vind ik onwijs laag (van jullie dan he!)

Daarnaast vind ik, dat als je het lef hebt zulke rottige opmerkingen te maken dat je ook het lef moet tonen om er fatsoenlijk over te praten. Met een enkel 'sorry' kan je het niet altijd oplossen, jullie hebben maar geluk met Nikki. Ik zou echt not amused zijn, dat ben ik nu zelfs. Maar zulke rottige opmerkingen en dan 'sorry', dat maakt het niet meteen goed naar mijn inziens. Dus als wij er dan over willen praten, tjah, dan kan dat best.

Love_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 08:46

Deetjeeuh schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar wat zijn jullie kinderachtig zeg. :')

QuanneH, als wij willen weten wat er aan de hand is dan mogen wij dat zeker weten. Wij zitten hier wel als een groep met 3 VWO'ers. Ik vind Nikki juist altijd onwijs gezellig, dat ze hier dan weg gaat door jullie vind ik onwijs laag (van jullie dan he!)

Daarnaast vind ik, dat als je het lef hebt zulke rottige opmerkingen te maken dat je ook het lef moet tonen om er fatsoenlijk over te praten. Met een enkel 'sorry' kan je het niet altijd oplossen, jullie hebben maar geluk met Nikki. Ik zou echt not amused zijn, dat ben ik nu zelfs. Maar zulke rottige opmerkingen en dan 'sorry', dat maakt het niet meteen goed naar mijn inziens. Dus als wij er dan over willen praten, tjah, dan kan dat best.

Volledig mee eens

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:11

Ik ben het wel met je eens Desiree, en heb zelf ook geen opmerkingen gemaakt, maar ik bedoelde meer dat sommigen misschien dan weer gaan roddelen met die PB's en dat de sfeer dan alleen maar slechter wordt. Natuurlijk mogen jullie het weten, ik verbood het toch niet? :) (@Myrthe, waarom moest je gelijk gaan vloeken?!) ik bedoelde alleen dat het nu net was opgelost en dat er misschien juist weer een andere sfeer zou komen. Maar ik zeg verder niks meer, want ik vind het zo goed.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:17

Ik ben het ook helemaal eens met Desiree.
En Myrthe, ik vind het nu wel een beetje raar om te gaan vloeken.

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:10

Yael, de manier waarop je het zei was gewoon een verbod. Ik vroeg gewoon normaal om een pb en toen reageerde jij erop van laat het zitten. Ik vroeg nog een keer of nikki toch een pb wilde sturen en toen reageerde dropsleutel (floor?) erop dat het was opgelost en die pb maar niet verstuurd moest worden. Toen vroeg ik het nog een keer normaal en ging jij (Yael) er weer tegen in. En ik heb het dus 3x gevraagd waarna jullie mij telkens gingen afbekken en ik vind niet dat je dat mij kan gaan verbieden! Dus na 3x werd ik idd geïrriteerd en ging ik vloeken ja.

Kim & Yael & de rest: ik ga niet mn excuses aanbieden omdat ik vloekte. Ik weet niet waar jullie vandaan komen hoor, maar bij mij in de klas scheldt iedereen wel eens. Dat jullie van 1 scheldwoord meteen zo flippen vind ik best wel kinderachtig, sorry hoor! Net als het feit dat Yael en Floor mij gingen verbieden een pb te vragen, dat kan ik prima zelf bepalen! Ik vind gewoon dat wij allemaal het recht hebben om te weten wat er was gebeurd, want we zitten hier als een groep en het is dan raar als de helft het wel weet en de helft niet

Edit; speciaal voor julliee niet gescheld *\o/*

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:35

Ik denk dat jij een beetje verkeerd opvat, ik heb sowieso maar een keer gezegd van 'waarom willen jullie PB's '? En dit vat je gelijk op als een verbod? Wel even eerlijk blijven..
Prima trouwens voor jou dat je gele klas scheldt, maar dan hoef je niet op Bokt te gaan vloeken :) ik doe niet kinderachtig, maar vloeken vind ik echt respectloos en ja daar heb ik een hekel aan.

Ik wil verder geen ruzie maken, en ben blij dat het verder is opgelost, maar Myrthe ik hoop dat je wat minder heftig kan reageren voortaan :)

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:36

Kunnen we er nu over ophouden trouwens? Het is nu opgelost :)

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:54

QuanneH schreef:
Kunnen we er nu over ophouden trouwens? Het is nu opgelost :)

Je hebt pb

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:57

Kom op zeg mensen. Niet zo van een falabella en shire maken. Hup, scheldwoord, oke, niet zo netjes, maar iedereen leeft nog. Verbod, ook niet zo netjes, maar kom op, je hoeft naar niemand te luisteren.

Houden we het gezellig in het topic? Wil je een ruzie uitvechten, doe dat maar via pb of een andere manier, maar laten we in dit topic netjes blijven!

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:59

Is nu ook via pb

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:00

Ik ben even nieuwsgierig, vonden jullie mijn post overkomen als een verbod dan? ('Waarom willen jullie PB's?') Want iedereen is nu op mij ja het is een verbod, maar zo bedoelde ik het niet eigenlijk en zo vond ik het zelf niet overkomen.

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:00

Inderdaad Nikki. Zullen we er nu over ophouden? :)

Yael, ik vond van niet :)

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:01

QuanneH schreef:
Ik ben even nieuwsgierig, vonden jullie mijn post overkomen als een verbod dan? ('Waarom willen jullie PB's?') Want iedereen is nu op mij ja het is een verbod, maar zo bedoelde ik het niet eigenlijk en zo vond ik het zelf niet overkomen.

Antwoord gewoon mijn pb, en ga niet verder in de groep lopen stoken (en dat dan tegen mij gebruiken, dat probeer je nu uit te lokken)

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:02

Myrthe, reageer dan via PB en dit is niet bedoeld tegen jou (!), ik wilde gewoon weten hoe het was overgekomen op de anderen, niets mis mee toch?

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:56

Myrthe64 schreef:
Yael, de manier waarop je het zei was gewoon een verbod. Ik vroeg gewoon normaal om een pb en toen reageerde jij erop van laat het zitten. Ik vroeg nog een keer of nikki toch een pb wilde sturen en toen reageerde dropsleutel (floor?) erop dat het was opgelost en die pb maar niet verstuurd moest worden. Toen vroeg ik het nog een keer normaal en ging jij (Yael) er weer tegen in. En ik heb het dus 3x gevraagd waarna jullie mij telkens gingen afbekken en ik vind niet dat je dat mij kan gaan verbieden! Dus na 3x werd ik idd geïrriteerd en ging ik vloeken ja.

Kim & Yael & de rest: ik ga niet mn excuses aanbieden omdat ik vloekte. Ik weet niet waar jullie vandaan komen hoor, maar bij mij in de klas scheldt iedereen wel eens. Dat jullie van 1 scheldwoord meteen zo flippen vind ik best wel kinderachtig, sorry hoor! Net als het feit dat Yael en Floor mij gingen verbieden een pb te vragen, dat kan ik prima zelf bepalen! Ik vind gewoon dat wij allemaal het recht hebben om te weten wat er was gebeurd, want we zitten hier als een groep en het is dan raar als de helft het wel weet en de helft niet

Edit; speciaal voor julliee niet gescheld *\o/*

Dan mag jij me gaan vertellen wanneer ik dat zei, nooit gezegd dat je geen pb mag vragen namelijk. :roll: