0,5228 fte was hier 13 lessen van 50 minuten plus startersreductie en nog wat andere taken.
Jammer genoeg op werkgebied niet het vervolg wat ik hoopte, het is nog niet helemaal klaar maar ik kan er nog niets openbaar over zeggen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:Amandavd schreef:Bedankt voor de tips!
Ik werk nu 0,445 met 13 lessen waaronder 1 mentorles en dit jaar heb ik heel weinig kunnen doen voor mijn studie. Mijn eerste jaar als docent en mentor plus net een jonge hond erbij was echt teveel. Ik heb een aantal dingen kunnen doen maar ik heb te weinig tijd gehad voor portfolio's. Daarom zou ik het liefst 0,3 of 0,4 werken maar dat is weinig te krijgen dus 0,5 zou ik ook nog wel doen.
Ik wil graag blijven werken in het onderwijs, ook i.v.m. geld, ervaring en ik moet nog mijn afstudeerstage afronden. Dus ik moet ergens bij een school binnen komen.
Draai je niet onwijs veel lessen voor dat aantal fte? Ik draai evenveel lessen en ik werk 0.7 fte.
Imaginaerum schreef:Ik vond de combinatie van 0,5228 fte, fulltime studies, dochter van 2 en paard ook wel heel veel. Daarom nog even maximaal blokken want de studies leden er wel onder, volgende week 3 herkansingen....
0,5228 fte was hier 13 lessen van 50 minuten plus startersreductie en nog wat andere taken.
Jammer genoeg op werkgebied niet het vervolg wat ik hoopte, het is nog niet helemaal klaar maar ik kan er nog niets openbaar over zeggen..
Goof schreef:Wat een groot verschil in uren zeg, bizar. Ik had met mijn 0,8 fte 21 uren waarvan 20 lesuren en 1 mentoruur.
Ik heb ook begrepen dat er per school echt onwijs veel verschil zit in het percentage tijd dat je erbij krijgt per lesuur voor voorbereiden/ nakijken. Hoe is dat bij jullie? Ik kan me niet herinneren hoeveel ik erbij kreeg op mijn laatste school.
Dit is mijn eerste schooljaar dat ik niet meer als docent werkzaam ben in het onderwijs en echt; wat een verademing! Heel gek ook, want ik heb die werkdruk niet meer, dat werken naar einde schooljaar en overgang toe, het hele gevoel van de duur van een schooljaar is er ook al meteen uit. Heel gek, maar ik ben zoveel meer ontspannen dan in het onderwijs nog.
Coconut schreef:Hele andere vraag:
Hoe is het bij jullie op school qua hitte? Bij ons zo benauwd dat de kinderen hoofdpijn krijgen. Geen airco op school en het is bloody hot...