Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Gisteren sollicitatiegesprek gehad, ging best goed naar mijn gevoel. Moest ook nog negatieve eigenschappen van jezelf opnoemen, dat valt niet mee!
Ik hoop echt dat ik wordt aangenomen want als het die maand goed gaat en ze zijn tevreden krijg je erna een jaarcontract voor het volgende pretpark seizoen!!!
Vandaag wordt ik gebeld...
Shiloh schreef:Pfft, word er allemaal een beetje moedeloos van. Gelukkig heb ik werk, dus mag wat dat betreft eigenlijk niet klagen, maar ik ben er wel echt alweer helemaal klaar mee. Echt zwaar respect voor mensen die dit verschrikkelijk eentonige werk dag in dag uit jaren lang kunnen doen. Poeh poeh.
Joolien schreef:Sting schreef:Dat is ook wel raar Joolien! Of raar, lijkt me vooral heel sneu voor de persoon die je aan de lijn hebt. Goed dat je het er niet bij hebt gezegd, dat het aan jou was.
Haha nee ik dacht laat niks merken want dat lijkt me niet zo handig
Winged schreef:Shiloh schreef:Pfft, word er allemaal een beetje moedeloos van. Gelukkig heb ik werk, dus mag wat dat betreft eigenlijk niet klagen, maar ik ben er wel echt alweer helemaal klaar mee. Echt zwaar respect voor mensen die dit verschrikkelijk eentonige werk dag in dag uit jaren lang kunnen doen. Poeh poeh.
Zo zit ik dus ook. Al 1,5 jaar... 'ach het is maar tijdelijk....' En ondertussen heb ik het gevoel alsof mijn leven compleet stilstaat want ik durf nergens wat op te bouwenNja... 'Het is maar tijdelijk' zeggen we dan...