Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Dat is inderdaad wel handig, als alle nieuwe mensen die van harte welkom zijn, zodra ze posten in dit topic even vermelden wie ze zijn, wel zo gezelligwat ze zoeken, waar en hoeveel uren, dat maakt meezoeken etc wel handig.
Gittekit schreef:Amandavd schreef:Dat is inderdaad wel handig, als alle nieuwe mensen die van harte welkom zijn, zodra ze posten in dit topic even vermelden wie ze zijn, wel zo gezelligwat ze zoeken, waar en hoeveel uren, dat maakt meezoeken etc wel handig.
Beetje laat antwoord zo een paar pagina's verder, maar druk met afronden van de studie en solliciteren.. Hopelijk is dat een goed excuus.Ik ben dalijk basispsycholoog, studie richting volwassenen en ouderen. Tm eind augustus nog stage, maar per 1 september op zoek naar een baan. Liefst full time en het liefst daadwerkelijk in de functie van psycholoog. Maar ben ook aan het kijken naar vacatures in de begeleiding etc. Voornamelijk affiniteit met autisme en de gehandicapten zorg.
Gittekit schreef:Bedankt! Die vacatures staat steeds minimaal 2 jaar ervaring bij, ik durf dan niet te solliciteren.. Is het ook onbegonnen werk dan, of moet ik gewoon lef hebben?
Ik zoek voornamelijk in Brabant en midden Nederland. Het enige wat ik liever niet wil is echt helemaal naar het noorden of zuiden.