_kimm schreef:Ik ben vandaag aangenomen dus sta komend jaar een heel jaar voor groep 1-2
Gefeliciteerd!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_kimm schreef:Afgelopen maandag heb ik een sollicitatie gehad en as maandag ga ik een proefles geven voor een fulltime job in groep 1-2. Lijkt mij een erg leuke school dus hoop dat het wat wordt.
Daarnaast is parnasys momenteel ook mijn grote vriend om alle leerlijnen in te vullen en hoop ik komende week ook met de cito te beginnen. Ik draai momenteel een startgroep en de groepen 1-2 moeten eerst getoetst worden en pas als die allemaal gedaan zijn mag ik.
_kimm schreef:Dit is de tweede keer dat ik solliciteerde en de tweede keer dat ik een proefles moest geven. Beide keren aangenomen trouwens. Ik ben startende leerkracht dus heb geen idee of dit normaal gesproken gebruikelijk is of dat ze dit alleen bij net afgestudeerde doen
Amandavd schreef:SdaphneS schreef:Wat jammer.
Je had dus wel opties begrijp ik uit je verhaal?
Vacatures met 'teveel' fte. Ik wil heel graag afstuderen komend jaar maar ik weet dat als ik 0,8 moet werken in combinatie met studie mij dat niet lukt. Misschien had ik dat toch moeten proberen.
dejavu schreef:Amandavd schreef:
Vacatures met 'teveel' fte. Ik wil heel graag afstuderen komend jaar maar ik weet dat als ik 0,8 moet werken in combinatie met studie mij dat niet lukt. Misschien had ik dat toch moeten proberen.
Misschien, maar je bent trouw gebleven aan wat je nodig denkt te hebben: tijd om af te studeren.
Ik heb ze veel voorbij zien komen, collega's die nog moesten afstuderen en dat duurde dan jaren, want de waan van de dag haalt je altijd in.
Voor welk vak zoek je werk? Edit: oh Engels? Mens, er is werk zat. Komt wel goed!
19marjo90 schreef:Ik ben al superlang niet meer actief geweest hier. Het is echt een toptijd als je nu de pabo af komt, zeg. Bij ons op school alleen al moeten we zeker nog zo'n 3 volle banen invullen voor komend schooljaar. Zijn er nog meer scholen waarbij het zo dramatisch is?
Amandavd schreef:Bedankt voor de tips!
Ik werk nu 0,445 met 13 lessen waaronder 1 mentorles en dit jaar heb ik heel weinig kunnen doen voor mijn studie. Mijn eerste jaar als docent en mentor plus net een jonge hond erbij was echt teveel. Ik heb een aantal dingen kunnen doen maar ik heb te weinig tijd gehad voor portfolio's. Daarom zou ik het liefst 0,3 of 0,4 werken maar dat is weinig te krijgen dus 0,5 zou ik ook nog wel doen.
Ik wil graag blijven werken in het onderwijs, ook i.v.m. geld, ervaring en ik moet nog mijn afstudeerstage afronden. Dus ik moet ergens bij een school binnen komen.
Adamootje schreef:Amandavd schreef:Bedankt voor de tips!
Ik werk nu 0,445 met 13 lessen waaronder 1 mentorles en dit jaar heb ik heel weinig kunnen doen voor mijn studie. Mijn eerste jaar als docent en mentor plus net een jonge hond erbij was echt teveel. Ik heb een aantal dingen kunnen doen maar ik heb te weinig tijd gehad voor portfolio's. Daarom zou ik het liefst 0,3 of 0,4 werken maar dat is weinig te krijgen dus 0,5 zou ik ook nog wel doen.
Ik wil graag blijven werken in het onderwijs, ook i.v.m. geld, ervaring en ik moet nog mijn afstudeerstage afronden. Dus ik moet ergens bij een school binnen komen.
Draai je niet onwijs veel lessen voor dat aantal fte? Ik draai evenveel lessen en ik werk 0.7 fte.