Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
11AFotograaf schreef:Sorry, Denise, maar als ik heel erg bent vind ik je huidig jAlbum galerij wel heel slecht... Er komt na 3 foto's te bekijken een reclame overheen die je pagina blokkeert.... Gebruik je een gratis versie?
_Denise schreef:En wat versta je dan onder een minnelijke schikking, hoe hoog is dat bedrag?
Dat moet een beetje gerelateerd zijn aan de prijzen van je foto's of helemaal niet?
Femke schreef:_Denise schreef:En wat versta je dan onder een minnelijke schikking, hoe hoog is dat bedrag?
Dat moet een beetje gerelateerd zijn aan de prijzen van je foto's of helemaal niet?
Dat is iets voor jezelf om te bepalen.
Ik kan je ook niet vertellen hoe hoog dat moet zijn, omdat zo'n bedrag voor iedere fotograaf anders is.
Jij hebt hele andere bedrijfskosten dan ik. Dus ik weet niet wat een foto "kost" voor jou en hoeveel je misloopt als er niets betaald is.
Natuurlijk is het bedrag ter compensatie van een schending van je auteursrecht hoger dan het oorspronkelijke aankoop bedrag, als ze het netjes besteld hadden.
Er is immers ook gepubliceerd, zonder jouw toestemming.
Vaak is het bedrag 2 á 3 keer het normale tarief.
Maar daar zit per fotograaf ook weer flink wat verschil in.
capopjekop schreef:Het is ook wel zo netjes om het gewoon via de regeltjes te doen.
Mocht je er echt niet uitkomen dan mag je ook 7,80 overmaken naar mij (heb een abo van 39 euro voor 5 foto's). Dan kan ik de foto van shutterstock afhalen die je graag wilt.
holly schreef:11A minipak en daar moet ik dus invullen dat ik iets contant, van prive geld, heb betaald. Ik heb mezelf later niet terug betaald van de zakelijke rekening. De vraag is dus, hoe vul ik dit in en waar?
joyce2 schreef:Op de Homepage wordt alles random geshowd, dus als je alleen katten ziet heb je net pech/geluk. Als je op de pagina van katten klikt horen er alleen kattenfoto's voorbij te komen en als je op die van honden klikt hoor je alleen honden te zien. Maar helaas loopt het bij sommige categorieën door elkaar en ik weet niet waar de kink in de kabel zit. Mijn webdesigner heeft het een tijdje geleden wat overzichtelijker voor me gemaakt, dus zodra ik tijd heb ga ik er even voor zitten om het weer helemaal te laten kloppen. Scherp opgemerkt hoor, je bent de eerste die er wat van zegt
@Foxy: Ik maak ze meestal hier, omdat ik ze dan ook in kleur kan doen, leuk voor op flyers enzo http://qr.odoa.eu/Web-QR-Code-Logo.aspx
Mallootje schreef:Het is officieel: Ik KOTS van dit weer!
Echt, een zaak opstarten in crisistijd is moeilijk, maar als het dan ook nog een keer gruwelijk lang koud en nat blijft ... Niet leuk dit!