Kluisje kan je vast wel de eerste dag regelen, maar kan later ook nog hoor. Denk niet dat je je labjas echt meteen nodig hebt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rauka schreef:Annettee schreef:Heee
Jij bent toch een vriendin van Ilse? Heb ik ook een keer gemeetgrappig
![]()
Idd, ga je nog mee meeten morgen, lekker laat maar mssn een kansje dat je nog kan?
Jup, ben een vriendin van IlseHeb je de paardjes toen ook gemeet?
Jammer dat ik de meeting heb gemist. Nouja, volgende week intro. Ik ga op krukken mee dus ik ben in ieder geval
érg herkenbaar
mijntjuhh schreef:volgensmij gaan en sowieso nu al niet veel meer naar de intro dacht ik.... ik iniedergeval niet! quir dacht ik nog wel... enneh verder volgensmij niet meer??
litteltje schreef:mijntjuhh schreef:volgensmij gaan en sowieso nu al niet veel meer naar de intro dacht ik.... ik iniedergeval niet! quir dacht ik nog wel... enneh verder volgensmij niet meer??
Jewel ik ga ^^
Maar dat gaat nog leuk worden, ik ken volgens mij hélemaal niemand die naar de intro gaat.. En ik weet niet eens hoe ik er moet komen met mn spullen enzo![]()
Smam wou mij op de trein zetten, maarja daar word ik ook niet blij van
chaai schreef:Ik kom vanuit Utrecht. Bussen zijn makkelijk te vinden in DB, als je de hoofduitgang neemt kom je er vanzelf. Als je beneden komt loop je direct tegen een groot bord met het busrooster aan, als we daar nou eens afspreken?
denk dat we elkaar wel herkennen aan de gigantische hoeveelheid bagage...
Quir schreef:Of op het station afspreken?? Staan we met zn drieën.![]()
Weet namelijk echt totaal niet waar ik de bussen zou moeten vinden.![]()
Mijn trein komt ook 09.07 of 09.06 aan.
Welke trein hebben jullie? Ik kom vanaf Eindhoven.