Maaike, wat een gedoe zeg! Bij ons doen ze daar wel een beetje moeilijk over, maar het gaat ook om de manier waarop je het brengt.
Als een klasgenootje weg moet, dan is dat vaak net wat eerder voor het einde van de lessen om bijvoorbeeld naar de tandarts ofzo te gaan. Ik vind dat een hele geldige reden, wanneer moet je dat anders doen?
Ik heb ook wel eens geen zin om dr uit te gaan hoor, gelukkig is mijn school BVP nu afgelopen (volgende week tentames) en heb ik dan nog drie maanden BVP praktijk, dus dat scheelt weer een hele hoop gereis!
Maaike, ik weet niet of je een reden hebt opgegeven waarom je er die eerste drie uur niet was? Anders zou ik daar toch een tandarts verhaal of huisartsverhaal aan hangen. Anders klasgenootje had ook een goed excuus (en het was nog waar ook). Ze moest voor de paraktijk BVP begon naar de voeten dokter, omdat ze last had van haar knieën en bang was dat ze daardoor over een tijdje geen OK assistent meer kon zijn...ook een goeie dus.
Mocht die brief toch de deur uitgaan, zou ik zorgen dat ik eerder contact opneem (voordat die brief door het ziekenhuis ontvangen wordt) met het ziekenhuis en ze op de hoogte stel waarom ik er niet was en dat er een brief aan komt. Gewoon (redelijk) eerlijk zijn, dan moet het echt goed komen.
Hou ons op de hoogte!