Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cracker schreef:Oliefjuh: Gefeliciteerdheb je een leuke verjaardag of vier je het pas later?
Woow, een 9,8 is echt super goed!
Doe mij ook zo'n cijferNiseyra schreef:Ik heb morgen natuurkundetoets, dat wordt weer dolle pret
Ik had vandaag ook natuurkunde, hoe ging ie bij jou?
Wij hadden welgeteld 3 opgaven
En al mijn antwoorden waren te groot... Kreeg een frequentie van 2256

Manon88 schreef:Wij moeten ook verplicht twee keuzevakken kiezen hoor. Omdat ik in de veirde bleef zitten hebben ze me toen wijsgemaakt dat ik twee eindexamenvakken moest kiezen. Zit ik hier nu met biologie1,2 en filosofie. Lekker dan.
Kun je dan ook zakken als je door 1 van die twee vakken onvoldoende komt te staan?
Sommige zijn zelfs pas net 17
Dat kunnen ze dan toch helemaal niet doen? Oliefjuh schreef:Woow, een 9.8.. ziek
Ik ben jarig
Niseyra schreef:Vast niet, toch? Aangezien er officieel maar 1 keuzevak verplicht is?
Dus ik heb heerlijk gehobbeld op mijn topknol
Huiswerk komt straks/morgen wel weer

Ik heb maandag 4 uur les gehad, dinsdag 2 uur, woensdag 4 uur (waarbij bij één lesuur de lerares een half uur te laat was), donderdag 3 uur en
?! 

Is dat altijd je rooster of alleen deze week even? Niseyra schreef:Een 7 is wel netjes
Mijn toets natuurkunde ging (gaat) over electriciteit, signaalverwerking en iets met golven..
Vief dat is idd heel vervelend, zeker als je in het examenjaar zit
Spoekie dank jeIs dat altijd je rooster of alleen deze week even?
Normaal gesproken is het nog niet echt veel ofzo.rommie schreef:Bij ons moeten de profielwerkstukken trouwens al ingeleverd zijn (tenminste, als je een extra herkansing wilt krijgen). Ik heb de mijne 2 weken geleden al ingeleverd en hij is goedgekeurd
spoekie schreef:Niseyra schreef:Een 7 is wel netjes
Mijn toets natuurkunde ging (gaat) over electriciteit, signaalverwerking en iets met golven..
Vief dat is idd heel vervelend, zeker als je in het examenjaar zit
Spoekie dank jeIs dat altijd je rooster of alleen deze week even?
Alleen deze weekNormaal gesproken is het nog niet echt veel ofzo.
Dan heb ik dus op maandag 5 uur, dinsdag 3 uur, woensdag 5 uur, donderdag 3 uur en vrijdag 5 uur, waarvan dus één uur gym, waar ik dus niet aan mee mag doen.
@viefdepief: Ze zullen dan toch wel iets regelen? Ze kunnen je moeilijk CSE laten doen als je de onderwerpen niet eens behandeld hebt...

(met weer één tussenuur)