NHB Deurne

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PreciousViva

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 22:20

Haha ja klopt!
Vivaldi vind ik eigenlijk meer een naam voor een ruin. Vandaar Viva Lachen.

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:39

Ondanks dat het topic al wat ouder is wil ik toch nog reageren..

Ik zit er over te denken om de MBO/HBO paardensport (dus ism de STOAS) te gaan doen..
Ik heb al redelijk wat pagina's doorgelezen.. Maar nog niet helemaal antwoord op mijn vraag..

Wat is het nivo van de lessen? Zowel theorie al praktijk?
Wat leer je nou echt in de jaren dat je er zit?
Gaat je rijkunstig niveau nou écht vooruit?

Wat ik uiteindelijk 'later als ik groot ben' O:) wil gaan doen is docent dierverzorging/paardenhouderij/paardensport te worden en hiernaast enkele paarden gaan trainen voor particulieren of evt. een stal.

Het lijkt me dan dan ik meer heb aan de HBO paardensport dan aan de paardenhouderij?

Aangezien mijn rij/wedstrijdervaring niet enorm is, hoop ik bij deze opleiding en naast mijn opleiding in de loop van de jaren veel meer rij en wedstrijdervaring op te doen.. Wat je dus niet hebt bij de paardenhouderij van de STOAS..

Ik ben nog een beetje in dubio.. je hoort zoveel verschillende verhalen..
Want het is we óntzettend duur, dus krijg je wel echt waar voor je geld?

Squawk

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:46

Je zou deze vraag eens in het deurne topic in de huiskamer kunnen stellen.

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 17:23

Citaat:
Want het is we óntzettend duur, dus krijg je wel echt waar voor je geld?

ik wil graag naar deurne ,of naar pesse ,maar omdat ik in noord noorholland woon ,zal ik zoiezo intern moeten ,heb vandaan me info broschure gekregen van deurne ,en ff aan het rekenen gegaan ,voormij is pesse 50 euro goedkoper [uitgaant van laag zeisoens prijs bungalows!] ,maar pesse intern is meer je eige bungalow [met 1 of 2 andere] ,
En als ik het goed heb is deurne all -in . ,dus voor mij is deurne miss nog wel goed koper!
voor prijs lijst moetje ze mailen ,krijg je vet snel een soort boekwerk binne ,was echt leuk om te lezen!