Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robbie88 schreef:ik heb een hypotheek vanaf ruim voor 2013, deze is tussendoor overgesloten, die leningdelen lopen dan vanaf voor 2013/ of moet ik dan de oversluitdatum aanhouden?
volgens mij maakt het voor mijn bedrag niks uit, en ik laat het nog checken, maar was eigenlijk wel benieuwd
Luxorvalkje schreef:Ik heb nu wel een beetje spijt van mijn kortlopende deposito's.
Ivm rente had ik mijn spaargeld per 3, 6, 9 of 12 maanden vastgezet.
Een deel is ook weer vrijgevallen.
Maar ik moet nu voor elk van die deposito's velden invullen bij de belastingdienst.
Wat een rotwerk.
Luxorvalkje schreef:Ik heb nu wel een beetje spijt van mijn kortlopende deposito's.
Ivm rente had ik mijn spaargeld per 3, 6, 9 of 12 maanden vastgezet.
Een deel is ook weer vrijgevallen.
Maar ik moet nu voor elk van die deposito's velden invullen bij de belastingdienst.
Wat een rotwerk.
veerledec schreef:Jullie zijn partners maar je doet de aangifte niet gezamenlijk/tegelijkertijd?
Een voorlopige aanslag is over het algemeen op basis van de bij de Belastingdienst bekende gegevens over de afgelopen jaren, dan wel informatie die ze via renseignering hebben verkregen. Als je denk dat de aanslag niet klopt, kan je een verhoging of verlaging aanvragen.
lovelyfiefy schreef:veerledec schreef:Jullie zijn partners maar je doet de aangifte niet gezamenlijk/tegelijkertijd?
Een voorlopige aanslag is over het algemeen op basis van de bij de Belastingdienst bekende gegevens over de afgelopen jaren, dan wel informatie die ze via renseignering hebben verkregen. Als je denk dat de aanslag niet klopt, kan je een verhoging of verlaging aanvragen.
We zijn voor de belastingdienst geen toeslagpartners.
Wij hebben geen samenlevingscontract of een gezamenlijke rekening (in 2024).
Oké duidelijk, maar een voorlopige aanslag kan je je dus niet voor afmelden ofzo.
Dat dacht ik eigenlijk al.