Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar
theadora99 schreef:Ik had ook feedback gekregen, ga nu aan de gang met verwerken. Maar vond het wel grappig, ik kreeg 2 opties:
- een onderdeel toevoegen
- een nieuw onderwerp bedenken en al het onderzoek opnieuw uitvoeren
Eelmo schreef:Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee aan moet. Aan de ene kant denk ik, als zij het graag op die manier wilt, dan best (en stik er maar in ) maar aan de andere kant wil ik gewoon heel graag terug mailen dat ik de feedback dit keer idd niet snap, omdat dit allemaal dingen zijn waar ze nog nooit iets over gezegd heeft. Dat laatste durf ik alleen niet zo goed omdat ik bang ben dan over te komen als iemand die geen kritiek kan hebben..
Ik zal het voorlopig maar even laten liggen en dan later een mailtje terug. Ik snap gewoon nu echt even niet of mijn scriptie écht zo slecht is of dat dit gewoon extreem muggenziften is omdat het om de laatste versie gaat. Ik had dit iig niet verwacht.
Sky schreef:Is er een bokker die toevallig goed is in SPSS en straks eens een blik kan werpen op mijn statistiek stukje? Het is volgens mij heel simpel voor mensen die dit vaker hebben gedaan (regressie analyse en factor analyse), maar ik heb dit al 4 jaar niet zelf hoeven doen .
WannabeAnky schreef:Sky schreef:Is er een bokker die toevallig goed is in SPSS en straks eens een blik kan werpen op mijn statistiek stukje? Het is volgens mij heel simpel voor mensen die dit vaker hebben gedaan (regressie analyse en factor analyse), maar ik heb dit al 4 jaar niet zelf hoeven doen .
Ik wil wel met je meekijken hoor!
Eelmo schreef:Nou, begeleider houdt vol dat ze eerder "zeker" heeft aangegeven dat mijn resultaten gehusseld moesten en "zo gaat dat nou eenmaal in de academische wereld".
Ik heb echt mijn best gedaan om aan te geven dat het me niet gaat om de feedback zelf, maar om het moment waarop. Heb niet het idee dat dat overgekomen is.
Eelmo schreef:Nou, begeleider houdt vol dat ze eerder "zeker" heeft aangegeven dat mijn resultaten gehusseld moesten en "zo gaat dat nou eenmaal in de academische wereld".
Ik heb echt mijn best gedaan om aan te geven dat het me niet gaat om de feedback zelf, maar om het moment waarop. Heb niet het idee dat dat overgekomen is.
LienC schreef:theadora99 schreef:Ik had ook feedback gekregen, ga nu aan de gang met verwerken. Maar vond het wel grappig, ik kreeg 2 opties:
- een onderdeel toevoegen
- een nieuw onderwerp bedenken en al het onderzoek opnieuw uitvoeren
Wat zei je? Super leuk om een compleet nieuw onderwerp te kiezen want ik heb zeeën van tijd en enorm veel motivatie?
Eelmo schreef:Nou, begeleider houdt vol dat ze eerder "zeker" heeft aangegeven dat mijn resultaten gehusseld moesten en "zo gaat dat nou eenmaal in de academische wereld".
Ik heb echt mijn best gedaan om aan te geven dat het me niet gaat om de feedback zelf, maar om het moment waarop. Heb niet het idee dat dat overgekomen is.
Loeky01 schreef:Eelmo schreef:Nou, begeleider houdt vol dat ze eerder "zeker" heeft aangegeven dat mijn resultaten gehusseld moesten en "zo gaat dat nou eenmaal in de academische wereld".
Ik heb echt mijn best gedaan om aan te geven dat het me niet gaat om de feedback zelf, maar om het moment waarop. Heb niet het idee dat dat overgekomen is.
Dat is gewoon ruk. Ik heb zelf ook heel erg het gevoel dat studenten praktisch altijd aan het kortste eind trekken.
Ik heb mijn cijfer terug van mijn verslag, een 4.9. Maar de feedback vind ik zo subjectief, Nouja mezelf er maar even overheen zetten en er een 8 van maken. (Overigens hebben bij ons maar 2 van de 6 studenten het gehaald waarbij het hoogste cijfer een 6 is en het laagste een 3.4 )
Steeph schreef:Eelmo schreef:Nou, begeleider houdt vol dat ze eerder "zeker" heeft aangegeven dat mijn resultaten gehusseld moesten en "zo gaat dat nou eenmaal in de academische wereld".
Ik heb echt mijn best gedaan om aan te geven dat het me niet gaat om de feedback zelf, maar om het moment waarop. Heb niet het idee dat dat overgekomen is.
Lekker dan... Die opmerking ook. Dat de 'hele academische wereld' zo id betekent niet dat zij dan ook maar zo moet zijn
Citaat:Analyse van het sociale vraagstuk: schets in het kort je vraagstuk, werk dat op macro, meso, micro niveau uit zodat de maatschappelijke relevantie duidelijk wordt. Kijk daarbij vooral ook hoe het op andere plek met dit onderwerp omgegaan wordt, in andere organisaties. Je beschrijft hierin de huidige situatie (de situatie bij de start van je project). Maak de doelgroep van je project goed duidelijk. Maak helder of je je op cliënten of op hulpverleners/begeleiders richt, maak hun probleem/vraagstuk goed helder. Daar ga je mee aan de slag.
Zorg dat je probleemanalyse uitmondt in een projectdoel. Hierin verwerk je de uitkomsten van je vooronderzoek (gesprekken) en literatuur over het onderwerp.