Nummus schreef:En vond je 't helpen?
Absoluut, vooral bij de drukke paarden voor. We gaven het echt alleen op de dag van de wedstrijd, dus niet normaal en dat verschil merkte je al heel erg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld/boos bent. Zijn het echt twee hele punten of tweetiende?
Het is in mijn ogen wel echt slecht dat je sowieso geen goede feedback krijgt..
Hopelijk heeft je mail nog effect!
MonteKarlo schreef:@jojoleinee studeer je aan fontys Eindhoven? Klinkt heel erg als onze afstudeerexpoisite namelijk.
Edit: never mind, zag dat je dat al eens gezegd hadIk was er dinsdag om effe te kijken hoe het er aan toe gaat. Dan staan we er samen aan in juni... vind het sowieso een zooitje ongeregeld allemaal maarja...
jojoleinee schreef:MonteKarlo schreef:@jojoleinee studeer je aan fontys Eindhoven? Klinkt heel erg als onze afstudeerexpoisite namelijk.
Edit: never mind, zag dat je dat al eens gezegd hadIk was er dinsdag om effe te kijken hoe het er aan toe gaat. Dan staan we er samen aan in juni... vind het sowieso een zooitje ongeregeld allemaal maarja...
Echt? Nou wordt gezellig dan haha. Was je er sochtends of middags? Welke studie doe je?
MonteKarlo schreef:@jojoleinee studeer je aan fontys Eindhoven? Klinkt heel erg als onze afstudeerexpoisite namelijk.
loismooij15 schreef:iemand hier die wel eens van die studeerpillen gebruikt?
Magrathea schreef:Fijn dat jullie allemaal zo goed bezig zijn! Het lijkt er vooralsnog voor mij op dat ik misschien me ga moeten voegen bij 'afstuderen in 2020' tzt...
Fireheart schreef:Ahh Montekarlodikke knuffel
Lijkt me niet niks om af te studeren, een ander vak te volgen en nog een oud vak te moeten afronden.
En ik snap je helemaal. Ik vind het ook vreselijk als je zo ‘los’ word gelaten en niks gewoon eens duidelijk is.
Ik duim voor je dat je er nog een beetje uit komt