Ik heb een aanvraag op ons nieuwe adres

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Nou, ik moet eerlijk zeggen dat hij redelijk zijn gemak houdt momenteel. Denk dat hij een paar flinke correcties nodig had en elke keer als hij nu wil toeslaan kijkt hij snel naar mij en bedenkt hij zich![]()
Ze lopen nu dus wel samen in de woonkamer maar mogen niet spelen, geen drukke interactie, niet samen tegelijk uit de deur (dat is teveel enthousiasme voor meneer Kees, dan pakt ie de pup) en niet tegelijk samen op de bank. Gelukkig gaat Kees alleen op de bank met toestemming. Zou wel fijn zijn als hij ophield met piepen als hij geen aandacht krijgt
Marleen, hoe blaffen ook veel honden buiten en daar krijgen wij dan de schuld van(Dat mensen ons op de gang aanspreken van hé, wil je je hond 's nachts buiten niet zo laten blaffen, maar ja dan lig ik heerlijk te slapen
)
Vervelend is dat...
Zijn hier trouwens mensen die in de buurt van Groningen oppassen? Ik ben eigenlijk op zoek naar een oppas om gewoon achter de hand te hebben zodat we ook af en toe eens een dagje weg kunnen zonder honden. Maar veel mensen in Groningen wonen in een appartement of hebben katten, dat gaat helaas niet samen. Verder heb ik weinig eisen.
Het profiel in de buurt van Groningen in de plaats die begint met een N is van mijzelf dus die hoef je natuurlijk niet te plaatsen
marleen_usar schreef:De blinde westy is weg het oudje gaat straks ook weg.Het is dan wel stil hoor, er blijven er 3 over.Morgen komen er 2 beagels bij waar van er 1 alles op wat wat hij tegen komt. Het maakt niet uit of het eetbaar is.