Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

WillBokkers schreef:Oh ik heb het niet meer, die plaatjesheerlijk'
Dat zou fijn zijn als ze ook daadwerkelijk wat met de klachten deden! Ben benieuwd. Misschien dat ik ook nog wel een klacht ga indienen, hij was echt veel te lang..
Merelll schreef:WillBokkers schreef:Oh ik heb het niet meer, die plaatjesheerlijk'
Dat zou fijn zijn als ze ook daadwerkelijk wat met de klachten deden! Ben benieuwd. Misschien dat ik ook nog wel een klacht ga indienen, hij was echt veel te lang..
DOEEEN JETZT!
alleen al leuk om het record te breken en als je m daadwerkelijk te lang vond dan is het gwn oke om een klacht in te dienen![]()
vond hem werkelijk te lang. Had 2 minuten over dus niet chill om zo je examen door te werken. En idd wowwww zoveel klachten
Merula123 schreef:Resistance schreef:OMG. Die Martin van Creveld gozer is fanatiek Trump supporter, zie ik op z'n fb pagina. Waarom wordt zo'n gozer een podium gegeven?
Verbaast me niets na dat artikel gelezen te hebben.
, maar heb er wel 2x zo lang over gedaan als dat ik over die van 2016 had gedaan, dus had al verwacht dat veel andere mensen te weibig tijd zouden hebben.Merula123 schreef:Dit zijn de antwoorden die een neerlandicus heeft gegeven op dit examen. Hoeft dus niet allemaal per se te kloppen, maar is wel een goede indicator denk ik.
http://www.neerlandistiek.nl/2017/05/ce ... ntwoorden/
manonnevot schreef:StonedRomy ik had ook nog n uur over, maar heb er wel 2x zo lang over gedaan als dat ik over die van 2016 had gedaan, dus had al verwacht dat veel andere mensen te weibig tijd zouden hebben.
Trouwens een vraag uit interesse;hoe doe jij dat eigenlijk Romy, want je kunt toch heel makkelijk fraude plegen als je hetzelfde examen maakt?
StonedRomy schreef:manonnevot schreef:StonedRomy ik had ook nog n uur over, maar heb er wel 2x zo lang over gedaan als dat ik over die van 2016 had gedaan, dus had al verwacht dat veel andere mensen te weibig tijd zouden hebben.
Trouwens een vraag uit interesse;hoe doe jij dat eigenlijk Romy, want je kunt toch heel makkelijk fraude plegen als je hetzelfde examen maakt?
Eindelijk nog iemand haha.
Fraude plegen is vrij moeilijk als je een examinator voor je neus hebt zitten. of wat bedoel je precies?