Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Piekosjj schreef:Oh oliebol![]()
Ik ken здравстиуйте (schrijf ik dat zo goed? Rotwoord) en ik dacht добро te herkennen van доброе утро

Smee__ schreef:Ik moest net de zin mijn konijn eet kip vertalen naar het Spaans, vond ik ook wel discutabel![]()
Duolingo is verslavend, ik blijf maar bezig

(en omdat ik jullie wil overtuigen van hoe tof Ólafur is) 
wauw!
Ze switchen daar ook vrijwel gelijk over op Engels als je een beetje gebrekkig bent of het niet snapt, maar nu meerdere keren gehad dat als je overtuigend blijft luisteren en Zweeds blijft proberen te praten ze terug switchen en zelfs extra langzaam en duidelijk proberen te praten. Soms zelfs verdere uitleg geven. Superleuk!
DieL_Zor schreef:Hej på dej
Had me aan het begin al ergens gemeld in het topic maar toen kon ik niet zo uitgebreid reageren. Superleuk om over alle verschillende talen en manieren van werken te lezen. Komen ook indrukwekkende lijsten langswauw!
ik ben al een tijdje met Zweeds bezig. Daarnaast spreek ik behoorlijk Engels. Duits is vrij oke passief maar actief is nogal weggezakt. Zonde, dus dat wil ik ook wel weer oppakken. Fins heb ik gehad op school toen ik daar een half jaar studeerde, maar dat vond ik zo ontzettend lastig...is helaas niet zoveel blijven hangen. Zag dat Fins hier ook weleens langs is gekomen: mocht iemand lesmateriaal zoeken...ik heb nog wel fijn spul liggen!
Ben afgelopen week weer naar Zweden geweest en heb lekker kunnen oefenenZe switchen daar ook vrijwel gelijk over op Engels als je een beetje gebrekkig bent of het niet snapt, maar nu meerdere keren gehad dat als je overtuigend blijft luisteren en Zweeds blijft proberen te praten ze terug switchen en zelfs extra langzaam en duidelijk proberen te praten. Soms zelfs verdere uitleg geven. Superleuk!
En met vrienden ook wat gesprekjes geoefend en spelletjes gedaan met woordjes. Nou ben ik alleen zo excited dat het oppikken me te langzaam gaat
Wat heb je liggen? Bootsiebob schreef:Op Memrise doe ik
Argentina A Level Spanish 217
Argentinian Spanish
Hacking Spanish
Als je die wilt toevoegen Piekosjj?![]()
Op Duolingo doe ik
Spanish (level 4)
Russian (level 2)