Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Ik heb de afgelopen weken ook bijna niks gedaan, examens waren toch pas over een paar wekenMaar dat ging sneller dan gedacht helaas.. Ik ben gister na 2 examens ook nog even naar mijn pony geweest. Ik was al vrij geestdood dus en dan heb ik ook nog een puberende pony met een zeer eigenwijs karakter die heel snel beledigd is, niet waar je op zit te wachten na zo'n dag maarja
![]()
Ging wiskunde bij jullie ook zo rampzalig?VWO wiskunde B... Gelukkig zag ik 3 van de 4 bewijzen (ik zie die rotdingen nooit) dus dat moet mijn redding worden
Morgen economie.. Ik lees ff de samenvattingen door en ik doe een paar eindexamenopgaven en dan vind ik het mooi geweest. Heb helaas mijn laatste toets niet zo goed gemaakt waardoor ik van een dikke 8 naar een 7,4 ben gezakt (hij telde vrij zwaar) en nu dus een 7,6 moet halen..
CastaMickey schreef:Hoe kom je überhaupt aan een 9,2Waren de schoolexamens dan wel van vergelijkbaar niveau? Ik hoop dat ik gewoon overal puntjes gesprokkeld heb en zo nog een 5,5 haal
NoorW schreef:CastaMickey schreef:Ik heb de afgelopen weken ook bijna niks gedaan, examens waren toch pas over een paar wekenMaar dat ging sneller dan gedacht helaas.. Ik ben gister na 2 examens ook nog even naar mijn pony geweest. Ik was al vrij geestdood dus en dan heb ik ook nog een puberende pony met een zeer eigenwijs karakter die heel snel beledigd is, niet waar je op zit te wachten na zo'n dag maarja
![]()
Ging wiskunde bij jullie ook zo rampzalig?VWO wiskunde B... Gelukkig zag ik 3 van de 4 bewijzen (ik zie die rotdingen nooit) dus dat moet mijn redding worden
Morgen economie.. Ik lees ff de samenvattingen door en ik doe een paar eindexamenopgaven en dan vind ik het mooi geweest. Heb helaas mijn laatste toets niet zo goed gemaakt waardoor ik van een dikke 8 naar een 7,4 ben gezakt (hij telde vrij zwaar) en nu dus een 7,6 moet halen..
Ja, wiskunde was echt niet leuk. Bij het oefenen van examens heb ik altijd >9 gehaald en nu.... Mijn god, ik wilde gaan huilen halverwege, ik haperde van de ene opgave in de andere en dan raak ik niet in mijn flow en dan haal ik gewoon geen goed cijfer. Daar gaat mijn gemiddelde van 9,2
yke_lover schreef:Ik ben ook de pineut en wil mij graag aanmeldenik doe vmbo TL en ik heb Nederlands en Engels gehad. Bij Nederlands had ik tijd te kort waardoor ik zakelijke brief maar tot mijn naam is Ben gekomen en bij samenvatting had ik 244 woorden terwijl je Max 190 mag hebben en anders krijg je punten aftrekt :'( Engels ging ook slecht en paar x gegokt
Engels is nou ook niet mijn sterke vak maar alsnog baal ik wel. Maar ik moet positief blijven
L0veMyHorse schreef:Engels examen ging redelijk vandaag. In zit tussen 7,2 en 9,2. Voor nederlands van gisteren zit ik tussen 6,7 en 8,7. Morgen wiskunde en Duits
its_daantjee schreef:yke_lover schreef:Ik ben ook de pineut en wil mij graag aanmeldenik doe vmbo TL en ik heb Nederlands en Engels gehad. Bij Nederlands had ik tijd te kort waardoor ik zakelijke brief maar tot mijn naam is Ben gekomen en bij samenvatting had ik 244 woorden terwijl je Max 190 mag hebben en anders krijg je punten aftrekt :'( Engels ging ook slecht en paar x gegokt
Engels is nou ook niet mijn sterke vak maar alsnog baal ik wel. Maar ik moet positief blijven
dan heb ik slecht nieuws voor je, van wat ik van het correctiemodel begreep was dat als de brief niet compleet was er geen punten gegeven mogen worden, ook niet voor hetgeen wat je wel hebt. maar aangezien je naam er wel in staat begrijp ik dat je alleen niet de handtekening hebt kunnen zetten? of bedoel je je naam bij de conventies ? dan valt het nog mee, want als je het niet hebt gemaakt krijg je ook geen punten.. is knap banketstaaf als je 2 alinea's hebt gemaakt terwijl je er geen punten voor krijgt omdat hij niet compleet is.
maargoed misschien heb ik het correctiemodel helemaal verkeerd begrepen en praat ik je nu iets aan wat niet klopt.
tijd te weinig was een herkenbaar probleem. heb een afgeraffelde kladversie ingeleverd, had geen tijd om een net versie te schrijven, en de klad had ik precies af toen ik hem moest inleveren.
engels kreeg ik ruim optijd af, ik mocht een half uur eerder weg.. voor mn gevoel ging die heel goed ! straks met mn moeder samen nakijken