Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
limagirl schreef:Weet niet precies m'n rooster uit m'n hoofd, maar maandag heb ik van 15:30 tot 21:30. Alleen eigenlijk heb ik die dag altijd blokfluitles, dus dat wordt echt een ramp.
kimberley23 schreef:limagirl schreef:Weet niet precies m'n rooster uit m'n hoofd, maar maandag heb ik van 15:30 tot 21:30. Alleen eigenlijk heb ik die dag altijd blokfluitles, dus dat wordt echt een ramp.
Jeetje 21:30 is wel echt heel erg laat! Ik vond mijn eerste dag tot 18:30 al zo lang maar dit is nog veel erger! Sterkte ermee en balen dat het precies op de dag is van je blokfluitles...
Glorieux schreef:Hee ik meld me ook![]()
Ik ga hbo verpleegkunde doen, ik heb een reistijd van 50 minuten tot 1 uur( ligt eraan of de bus snel genoeg is voor de overstap)
Mijn rooster is opzich wel fijn met meestal wel een vrije dag in de week wel verschilt het rooster qua tijden wel elke week.
Iselda schreef:Ik heb m'n rooster inmiddels wel ontvangen. Kijk even op dlwo, daar stond bij mij dat de muiltjes de deur uit zijnn met de roosters en als je niks hebt ontvangen waar je heen moet mailen, dan kunnen zij je vast verder helpen!
Heb je maandag ook introductie? Anders kun je t dan even navragen:)
Tisicirenti schreef:Iselda schreef:Ik heb m'n rooster inmiddels wel ontvangen. Kijk even op dlwo, daar stond bij mij dat de muiltjes de deur uit zijnn met de roosters en als je niks hebt ontvangen waar je heen moet mailen, dan kunnen zij je vast verder helpen!
Heb je maandag ook introductie? Anders kun je t dan even navragen:)
Mijn intro is al geweest, maar ik kon er niet heen ivm vakantie met mijn vriend.
ierusju schreef:Ik heb gister pas te horen gekregen dat ik ben toegelaten. Ik weet nu, na bijna een uur aan de lijn gehangen te hebben, dat ik al een intro dag heb gemist en daardoor ook een vaccinatie, welke ik nu nog moet gaan halen. En dat ik maandag om 9 uur aanwezig moet zijn. Verder weet ik helemaal niks...
Iselda schreef:ierusju schreef:Ik heb gister pas te horen gekregen dat ik ben toegelaten. Ik weet nu, na bijna een uur aan de lijn gehangen te hebben, dat ik al een intro dag heb gemist en daardoor ook een vaccinatie, welke ik nu nog moet gaan halen. En dat ik maandag om 9 uur aanwezig moet zijn. Verder weet ik helemaal niks...
Huh, wat laat. Waarom heb je dat toen pas gehoord?
Tisicirenti, fijn dat je je rooster morgen krijgt!