Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ijssnuiver schreef:Gewoon uit pure nieuwsgierigheid, waarom is een aantal zo blij om vrij te zijn tijdens de feestdagen(met name kerst)?
Ik vind dat 1 van de meest mooie dagen om te werken...
Vier liever zelf kerst. HouVanUtopia schreef:Het hoort erbij vind ik.... anders moet je niet in de horeca gaan werken als je daar een hekel aan hebt
alsof 2 feestdagen bepalen of de horeca hét voor jou is of niet... Mag hopen dat je waarde hecht aan familietijd en tradities & is toch niet zo gek dat je dat boven je werk stelt? 
xSannee schreef:En toch... als bijbaan hoort het er ook bij vind ik.
Bij ons wordt het met de sollicitatie meteen vermeld, houd rekening met werken op feestdagen.
Ze kunnen nu eenmaal niet rondkomen met alleen fulltimers met de feestdagen.
Personeel tekort herken ik wel. Vorige maand ging er een fulltimer weg bij ons en die is nog niet vervangen. Tot die tijd vangen ik en een collega daar zo veel mogelijk van op. Zo ook met kerst.

Snapte alles, heeft aan een half woord genoeg. Alleen dingetjes uit moeten leggen wat specifiek bij ons bedrijf hoorde (dingen over de kaart of waar spullen liggen). Fantastisch! Als jullie ook iemand van Schier of een ander eiland aan kunnen nemen moeten jullie dat doen, dat zijn echt Horeca toppers!