Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

AnnevM schreef:Haha, ik heb gelukkig 12 van de 14 toetsen gehad, morgen en woensdag nog 2 toetsen waar ik niks voor hoef te leren dus voor m'n gevoel heb ik al vakantie
Moet donderdag nog hele dag werken aan PWS en vrijdag vlieg ik naar Thailand voor 2 weken vrijwilligerswerk
Resistance schreef:AnnevM schreef:Haha, ik heb gelukkig 12 van de 14 toetsen gehad, morgen en woensdag nog 2 toetsen waar ik niks voor hoef te leren dus voor m'n gevoel heb ik al vakantie
Moet donderdag nog hele dag werken aan PWS en vrijdag vlieg ik naar Thailand voor 2 weken vrijwilligerswerk
12 toetsen![]()
Ik heb er 8...

Thirza_99 schreef:Ik heb ook acht toetsen, nu nog vier te gaan. Mijn motivatie is ook verdwenen, maar voor die laatste toetsen is het niet heel erg.
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen Anne?

De motivatie hier is ook echt alsof het er nooit is geweest lieve hemel.. Al besloten dat ik Management toets van morgen ga herkansen dus daar leer ik al niet meer voor...
Dit is ook de eerste keer sinds jaren dat ik helemaal geen zorgen heb over de laatste toetsweek: ik ben al over, in principe zonder onvoldoendes
Deze toetsweek wordt dus een slagveld en de PTA's zullen even pijn doen in het gemiddelde, maar over zijn we