Eerst werden ze altijd gebracht. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eerst werden ze altijd gebracht.
dus de eerste week geluuukkig nog niet echt les 

(Ik werd gebracht en we stonden in de file)
Amira_ schreef:Ik ben ook 1 keer te laat gekomen, maar toen heb ik gelijk het hele uur geskipt. Werd de volgende dag uit de les gehaald met de vraag waar ik dat uur was en toen zei ik dat ik er gewoon was en toen zeiden ze: ohh dan zal de leraar het wel verkeerd genoteerd hebben.

)
ik had op een gegeven moment halverwege het jaar al 17 telaatbriefjes, en dan ook allemaal minstens een kwartier te laat
Hoop dat ik dit jaar wat beter mn bed uit kan komen
Zeker niet als je zorgt dat de dames van de administratie je mogen, dan kun je je er altijd uit banketstaaf. kevertje04 schreef:Ik heb wel leerplicht op mn dak gehad door die rot telaatbriefjes. Gelukkig werd ik toen gematst door de leraren, die snapten wel dat uit bed komen voor mij echt een hele opdracht was haha
Imke1998 schreef:kevertje04 schreef:Ik heb wel leerplicht op mn dak gehad door die rot telaatbriefjes. Gelukkig werd ik toen gematst door de leraren, die snapten wel dat uit bed komen voor mij echt een hele opdracht was haha
Uit mijn bed komen lukt mij best goed. Ik heb een soort biologische klok, waardoor ik steeds rond dezelfde tijd wakker word. Opletten is voor mij een groter probleem. Als het onderwerp me niet interesseert, dan kan ik mijn aandacht er nooit bijhouden. Vooral Bij Duits doe ik bagger weinig