Ik heb nog niet officieel toestemming gekregen want de uitslagen van de afstudeercommissie zijn nog niet geplaatst, maar heb wel een mail van een docent, dat hij is toegewezen als mijn begeleider. Ik geloof dat hij ook in de afstudeercommissie zit dus ik weet vrij zeker dat het is goedgekeurd!!!
Vanaf vandaag is mijn enige Software Engineer-collega voor 2 weken op vakantie dus ze kijken allemaal mij aan als er wat fout gaat. Heel leuk om heen en weer te mailen met collega's en klanten maar ik ben nog helemaal niet geïntegreerd genoeg om alles op te lossen
Ik hoop voor je dat de uitslagen misschien toch wat eerder binnen zijn.
Gelukkig de tweede keer wel (een week later) en als het goed is wordt er vandaag naar gekeken. Ik hoop het, voor de vakantie zou fijn zijn, anders zie ik niet hoe ik ooit nog in februari kan beginnen. Ik hoop zo dat het wordt goedgekeurd, zit er behoorlijk over in de stress 
. Heb 'm inmiddels gevonden!
Best druk, want de dag van het tentamen moet ook het verslag ingeleverd worden (die heb ik gelukkig zo goed als klaar
) is het wel zo ver dat ik moet beginnen, dus mag hopen dat ze daar een beetje vaart mee maken..
Marrit89, ik herken me daar ook wel in, soms heb ik echt even geen inspiratie en motivatie en dan komt er maar weinig uit terwijl er zat te doen is, maar meestal duurt dat maar 1 of 2 dagen en daarna lukt het wel weer. Saskia, wat een rare gang van zaken als je nu nog niets hebt gehoord over je afstudeeronderzoek, is er niemand die je daar wat over kan vragen?
Ik heb in ieder geval al 2 deadlines klaar, 1 deadline rond ik af op vrijdag zelf en voor het tentamen ben ik ook al bezig geweest.