We hebben gekeken naar lijsten en hebben een aantal goeie vragen daar uit kunnen halen! bedankt voor de tips! planning is wel echt kapot door problemen binnen het samenwerkingsgroepje ! :'( dat wordt veel werken in die laatste week straks...... pff
morgen hertentamen voor AIP A (algemene inleiding psychologie deel A)...kan geen flashcards meer zien...maarja moet ze nog maken voor 2 hoofdstukken.... vanochtend de zelftoets gemaakt en 22/24 goed..hoop dat dat betekend dat ik het wel kan.
_Bitje_
Geplaatst: 19-02-15 14:13
Hee iedereen! ik denk er aan om de opleiding op het Windesheim (zwolle) te doen! Heeft iemand ervaring met die school met deze opleiding?
Utopia: helaas gedoe qua samenwerking over hoe we het moesten doen etc. 1 persoon vond dat wij alles fout deden, en dan zelf niks doen....ben ik snel klaar mee, maar ik wilde het toch nog even proberen maar helaas
xXutopiaXx
Geplaatst: 20-02-15 15:20
Hoooo bij mij gaat 't ook standaard fout met samenwerken.. Zo jammer altijd..
Is er hier iemand in het topic die verstand/ervaring heeft met een boxplot uit SPSS? Boxplot lukt prima en ik begrijp hem ook, alleen krijg ik steeds een getal er in wat ik niet begrijp.
Ik wil er ook wel even voor je naar kijken als het nog nodig is! Voor de mensen die nog veel SPSS gaan krijgen trouwens, er is een superfijn boek waarin alles echt goed staat uitgelegd. In tegenstelling tot de boeken die wij voor school moesten hebben. Gaat om Discovering Statistics using SPSS van Andy Field, heeft mij heel erg geholpen met mijn bachelor thesis.
Het is niet meer nodig! Super bedankt voor het meedenken allen, ik ben vandaag op school geweest voor een afspraak met m'n afstudeerbegeleider en die heeft het me nog eens haarfijn uitgelegd. Dus het is duidelijk nu
Dobby91
Geplaatst: 07-03-15 13:58
Fijn dat het helder is nu! Ik ben inmiddels maar begonnen met het leren voor wat hopelijk het laatste tentamen van mijn studie gaat zijn.
Mijn zus zit in het laatste jaar van haar psychologie studie en heeft mij gevraagd dit op bokt te plaatsen, misschien dat jullie hier ook even naar willen kijken/invullen? Alvast bedankt! [STW] [Enquete]De kracht van alles
Brein ging bij mij waardeloos, maar goed ik had dan ook slecht geleerd. Het leren ging namelijk ook waardeloos... Ik had geen motivatie en ben ook blij dat brein over is.
ik ben ook zo blij dat brein over is! Die Willem voor persoon is wel erg leuk in zijn manier van vertellen! Ging een keer niet "moe" een college uit! haha
Ik vond het klappen in het begin nog wel schattig maar nu is t wel klaar haha tis gewoon hun werk toch? Maar wel een teken v respect wat wel mooi is om te merken.