Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ronaa94 schreef:Laptop is echt ideaal inderdaad. vind dat schrijven ook zo verschrikkelijk
Nou hoe handig, ik krijg een mailtje van fontys dat ik me kan aanmelden voor de herkansingen van de afgelopen periode
zal wel verkeerd gestuurd zijn dan. Maar voor mij ook niet van toepassing natuurlijk omdat k daar in september pas start xD
ik kan met typen overzichtelijkere aantekeningen maken waardoor ik het juist beter in m'n hoofd krijg
DaisyDarling schreef:Citaat:De titels voor blok 2, 3 en 4 worden voor aanvang van de lesperiode gepubliceerd.
Dus ik gok op alleen blok 1 ja. Gaat een flinke duit kosten volgens mij, hopelijk zijn niet alle blokken zo.
Ik kom trouwens via bol.com en studystore samen, of alles bij studystore op een verschil van maar €15,-
Jij hebt alle goedkopere titels weggekaapt, tweedehandsstudieboeken.nl laat ze namelijk nog wel zien, maar als ik erop klik zijn ze weg![]()
Hoe was je matchingsdag trouwens?
Vooral bij de toets heb ik, in mijn "holiday mindset", de rekenvragen gegokt. Ik weet het.. slecht excuus! Maar het telt niet.. nog slechter excuus!
Al het overige gewoon netjes ingevuld en/of ingeleverd. Van de week een mail gekregen met de uitslag, alsnog positief.
Carrera97 schreef:Ik heb inmiddels ook een brief gehad over de introductie.
Mijn introductie is 27 augustus van 9.00 tot 20.00 en dit kost €25,-
Zij begeleidt dat, heel erg leuk
Helaas heb ik er vier
Emmaa_ schreef:Ik vind er ook niks aan om echt op een introkamp te gaan. Vind het ten eerste al verschrikkelijk om te beginnen aan een nieuwe studie.. Een paar dagen doen alsof je leuk en interessant genoeg bent om vrienden te maken in de klas, allemaal nieuwe prikkels, vroeg opstaan. Daarbuiten worden er op van die introkampen meestal van die hele domme rotspelletjes gespeeld als levend stratego en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Als het nou 3 dagen een beetje met z'n allen biertjes drinken en in de zon liggen was had ik er wel vrede mee gehad, maar survivallen enzo...
Dus daar ben ik al wel blij mee haha..
Niet handig. Maargoed, we maken er maar het beste van
Wij moeten 3 avonden de kroeg in, en dat hoeft voor mij dan weer niet
Voel me oud

Ik wil hem liever niet helemaal overslaan omdat ik dat ook erg rottig vind (afgelopen opleiding de intro gemist en dan kennen je klasgenoten elkaar allemaal al, behalve jij), maar ik heb dus echt een hekel aan dat soort kampen. 
Kwam daarna op school en kende welgeteld 2 mensen van m'n opleiding en die zaten ook nog eens in een andere klas
Terwijl derest wel bij elkaar in een tent lag en dus iedereen al groepjes gevormd had.
Dacht dat het 28 augustus was maar het bleek de 27ste te zijn, of iets in die richting in ieder geval. Oeps
Jiskaa schreef:Ik hoop zo dat er mensen zoals jullie zijn tijdens mijn introductieweek, lekker mopperen over de introductieweek en zoveel moeten stappen, dat schept een band

Als ik gelijk op kamers was gegaan toen ik met mijn eerste studie begon had ik het misschien wel overwogen, ik denk dat als je nog geen vrienden hebt in een stad het wel erg leuk kan zijn om die te maken dmv een studentenvereniging. Vind alleen de hele cultuur van zuipen en chlamydia niet zo boeiend
soloro schreef:Jiskaa schreef:Ik hoop zo dat er mensen zoals jullie zijn tijdens mijn introductieweek, lekker mopperen over de introductieweek en zoveel moeten stappen, dat schept een band
![]()
Als die mensen uberhaupt nog bestaan, studenten die niet van uitgaan houden.. ik was afgelopen studiejaar de enige van de studie die nooit uitging![]()
Geef mij maar een paar leeftijdsgenoten van dezelfde studie die ook niet van uitgaan houden, scheelt een hoop
Wij hebben maar 1 middag survival, verder door de stad varen, rondleiding door het voetbalstadion, dus dat valt mee. Maar dus wel elke avond de kroeg in.. en de volgende ochtend 9 uur weer aanwezig zijn
En ja ik ben zo'n miep want mijn slaap is heilig