Werken bij McDonald's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 01:15

Fee_ schreef:
." Meneer was echt best wel asociaal, dus ik vroeg aan meneer wat hij hier dan nu deed, aangezien hij toch niet tevreden is met de service en assortiment. :') normaal zeg ik dat echt nooit hoor. Maar deze meneer was zo aso en had het echt gehad.. :=

uhmm lol, dan mag je toch blij zijn dat ik je manager niet ben..
kom zelf uit klantenservice wereldje en dan was het echt op staande voet wieberen..

je had beter 'opvoedkundig' kunnen zeggen: Meneer, wellicht kunt U nog een rondje rond het gebouw rijden en even op het bord kijken wat we momenteel verkopen? Sommige dingen zijn seizoensgebonden, sommige dingen zijn slechts tijdelijk in ons assortiment.

zo geef je hem vakkundige een tikje (met moker) op zijn vingers.. Wat je eigenlijk zegt maar hij nooit kan hardmaken is dan: oetlul, leer lezen staat over duidelijk op het bord waar je zojuist langsgecrossed bent

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 10:16

Ik moet werken tot 23.00 en de drive gaat pas om 2.00 dicht ofzo. :') Ben wel minderjarig dus officieel mag ik echt niet langer werken dan 23.00.
Naja we zien het wel en anders morgen op school maar bijslapen.

robbedoes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 10:29

Dan werk je waarschijnlijk gewoon tot 23:00. :) De minderjarigen mochten bij ons niet langer werken. Bij ons deed degene die raam 2 stond de counter en drive sluit.

PeerAppel

Re: Werken bij McDonald's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 10:42

Gelukkig! Komt vast goed.
Vinden de mensen die er al langer werken het werk nog steeds leuk? Ik werk er over 5 dagen een maand en vind het werk nog steeds leuk. Het contact met de mensen, collega's enzovoorts.

Is bij jullie de Caramel Cookie nog steeds €1,95? Bij ons was hij er al uit (hij kost de normale prijs), maar was gister bij een andere Mc in de provincie en daar hadden ze hem nog wel voor 1,95. Daar hadden ze ook hele andere outfits? Blauw met verticale zwarte strepen terwijl wij een blauw met wit geblokt bloesje hebben. En hele andere machines enzo. Terwijl de twee Mc's nog geen eens 30 km uit elkaar liggen.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:33

Dat is de oudere kleding. Heel lelijk vind ik haha .

ik werk er nu bijna drie jaar fulltime en vind het nog steeds leuk. Tuurlijk heb ik ook dagen dat de tijd super sloom gaat, echt geen zin meer heb en dus elke vijf minuten op de klok kijk. Maar heb leuke collega's dus is helemaal goed.

in januari worden bij ons de crewtrainens omgegooid. Dus kans dat ik naar een ander restaurant moet. Kijk daar wel tegen op, wil niet bij dit restaurant weg..

hier werken de 16 17 jarigen niet later dan 22.30..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:27

15: 18:45 uitklokken
16: 22:15 dacht ik uitklokken
17: 23:45 uitklokken.

Peerappel: dan heb je geen sluit maar een late dienst :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:40

Ik heb inderdaad even gekeken, er is nog 1 kassa die tot 23.00 moet en die is waarschijnlijk wel 18 jaar of ouder.
Bedankt voor de duidelijkheid iedereen haha. :D

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:50

Als je tot 23.00 werkt werk je gewoon tot 23.00 dan heb je helemaal niets met sluit te maken(ervan uitgaande dat jullie restaurant om 23.00 dicht gaat). De mensen die tot later werken doen dan de countersluit.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:36

Oeps tijdje niet meer in dit topic gekeken..
Bij ons is 23.00 ook geen sluit, ook niet als je al ouder dan 18 bent. Sluit is 23.30/23.45 op je rooster..
Heb gesolliciteerd op de functie van hostess bij ons, mag 20 september op gesprek komen. Zijn er hier mensen die die functie hebben (gehad)?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:33

Klopt inderdaad hoor, meiden! :j Bij ons doet blijkbaar drive de sluit om half 2 ofzo. Wel moest de counter shake helemaal van binnen en buiten schoongemaakt worden zodat dat later niet meer hoefde.

Fietste net mijn straat in toen ik gebeld werd: Je moet komen werken, er is niemand meer over. Kan ik dus straks die hele 15 km weer terug terwijl ik een uur eerder nog langs de Mc fietste. :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:52

Altijd fijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:54

Peerappel ik hoop dat ze het anders geformuleerd hebben x,)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:54

Helaas niet.
"Ik wil dat je gaat werken. Ik zit met ziekte en je beschikbaarheid zegt dat het kan."

Okeeeeeeeeee ik kom al. :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:58

Ja, maar stel je dat je plannen gemaakt hebt (omdat je toch niet ingeroosterd staat) dan hadden ze bij mij toch echt pech gehad. Al moet ik eigenlijk zeggen dat toen ik er nog werkte ze het altijd vroegen i.p.v. eisten. Als ik niks heb gepland (spontane bezoekjes of leuke dingen plan ik niet altijd) dan kan/wilde ik best komen. Maar anders, sorry.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 17:29

Ja ik Miekel! Ik ben het alleen niet officieel geweest. Ik was wel de jongste hostess van Nederland op dat moment met mn 15/16/17 :) Als je wat specifieks wil weten roep maar hoor!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 18:35

Nou, mijn tijd bij mc Donalds nadert zijn einde. Druk op zoek naar ander werk. Zoals ze bij ons omgaan met personeel en management houd het voor mij echt op. Van de week een incident gehad met mijn restaurantmanager en mijn franchisenemer houd hem de hand boven het hoofd. Niet wetende dat zijn bedrijf naar de knoppen geholpen word. Maargoed, niet mijn probleem meer. Vind erg jammer, heb het altijd leuk gehad bij mc Donalds

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 18:42

Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd maar als het echt ernstig is kan je het ook bij mcdonalds nederland opgooien. Uiteraard met de melding dat de franchisenemer niets voor je wilt doen. Ik weet niet of ze er wat mee kunnen maar je kunt t wellicht proberen.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 18:44

Ha, als ik mc Donalds Nederland erbij haal zijn ze echt kwaad. Dan is het zelfs beter voor mij om gewoon weg te gaan. En denk niet dat ze wat voor mij kunnen doen. Daar is het niet ernstig genoeg voor. En ik ben maar gewoon crew, wat weten die daar nou van.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 18:49

Maar als je toch weggaat kan je misschien iets voor de andere crew betekenen? Zodat hun niet hetzelfde ooverkot? Ik zou juist bij McDonald's Nederland gaan praten. Ook ik weet niet wat er gebeurd is maar je hebt waarschijnlijk ook nog iets als een bedrijfsarts waar je (anoniem) je verhaal kan doen?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 18:56

Ik wil wel graag maar de overige crew trekt zijn bek niet los. Zolang niemand in opstand komt heeft het geen zin. Iedereen is bang voor zijn baan bij ons en doet maar gewoon vrolijk mee, Inclusief managers. En in principe doen ze in de richtlijnen van mc Donalds niks verkeerd. Het gaat alleen om de manier waarop. En als je niet mee werkt vlieg je d'r uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:49

Wij hebben een contactpersoon die je helpt dan. En mc nederland doet echt wel wat..

Werken er mensen in lemmer? Schijnt facebookberichtjes van managers te zijn joe slecht het daar is ofzo ? Dacht dat het lekker was. Iig iets fries

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 21:26

PeerAppel mag ik vragen bij welke McDonald's je werkt :o ?
Ik zag bij je woonplaats Provincie Groningen en de manier van vragen of je kan komen werken komt me bekend voor hihi :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 15:40

vandaag mijn eerste werkdag :D even ingelogd op dat jouwloon.nl zie ik dat ik dinsdag en zondag ben ingeroosterd voorkeur liever niet dan :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:34

Dat moet je met je baas regelen. Als het goed is heb jij een beschikbaarheid doorgegeven bij het solliciteren en eigenlijk (is mijn ervaring) roosteren ze je niet in buiten die beschikbaarheid.. Maar heel veel succes en plezier bij de mac!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:55

Haha bij ons vet vaak buiten je beschikbaarheid :p