Fee_ schreef:." Meneer was echt best wel asociaal, dus ik vroeg aan meneer wat hij hier dan nu deed, aangezien hij toch niet tevreden is met de service en assortiment.normaal zeg ik dat echt nooit hoor. Maar deze meneer was zo aso en had het echt gehad..
uhmm lol, dan mag je toch blij zijn dat ik je manager niet ben..
kom zelf uit klantenservice wereldje en dan was het echt op staande voet wieberen..
je had beter 'opvoedkundig' kunnen zeggen: Meneer, wellicht kunt U nog een rondje rond het gebouw rijden en even op het bord kijken wat we momenteel verkopen? Sommige dingen zijn seizoensgebonden, sommige dingen zijn slechts tijdelijk in ons assortiment.
zo geef je hem vakkundige een tikje (met moker) op zijn vingers.. Wat je eigenlijk zegt maar hij nooit kan hardmaken is dan: oetlul, leer lezen staat over duidelijk op het bord waar je zojuist langsgecrossed bent
normaal zeg ik dat echt nooit hoor. Maar deze meneer was zo aso en had het echt gehad.. 
De minderjarigen mochten bij ons niet langer werken. Bij ons deed degene die raam 2 stond de counter en drive sluit.
Bij ons doet blijkbaar drive de sluit om half 2 ofzo. Wel moest de counter shake helemaal van binnen en buiten schoongemaakt worden zodat dat later niet meer hoefde.
?