Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hasiinaaax schreef:Hooi , ik meld me ook ! Ik doe heb me 5 havo examen en doe examen in : natuurkunde, scheikunde, wis B , bio , duits , engels en Nederlands.
Ik ben eigenlijk nog niet begonnen en wat heb ik een spijt zeg ..
Maar wss een hele domme vraag, maar moet je oefenexamens van het 1ste of tweede tijdvak maken? En waar maken jullie je oefenexamens?
MarlindeRooz schreef:Hasiinaaax schreef:Hooi , ik meld me ook ! Ik doe heb me 5 havo examen en doe examen in : natuurkunde, scheikunde, wis B , bio , duits , engels en Nederlands.
Ik ben eigenlijk nog niet begonnen en wat heb ik een spijt zeg ..
Maar wss een hele domme vraag, maar moet je oefenexamens van het 1ste of tweede tijdvak maken? En waar maken jullie je oefenexamens?
Dat maakt niet uit, welk tijdvak. Zijn hetzelfde qua niveau.
ik via http://www.examen.nl
MarlindeRooz schreef:Voor kunst havo heb je genoeg oefenexamens, ik heb zelf 2 cd's mee gekregen van school.
Iselda schreef:MarlindeRooz schreef:Ja dat is volgens mij het hele idee van Examens.
Hahah, snap ik. Maar is nog een flinke opgave zo met een thuisstudie, moet alles maar zelf uitzoeken. Dus heb er weinig vertrouwen in
DewiRox schreef:Iselda schreef:Hahah, snap ik. Maar is nog een flinke opgave zo met een thuisstudie, moet alles maar zelf uitzoeken. Dus heb er weinig vertrouwen in
Nou dat geloof ik graag! Maar doe je alles alleen aan de hand van boeken of krijg je ook een soort les via de computer ofzo?
Ik vond VWO op school al lastig, laat staan dat ik het thuis moest doen.. En dan ga je dit weekend ook nog verhuizen?
(bij iedereen trouwens hier!).
nu maar hopen dat dat op het examen ook zo gaat, heb ik iniedergeval die 7,5 sws gehaald en hoe ik maar een 3,5 voor engels te halen